A weboldal cookie-kat használ. További információk.
  • ganoderma ganoderma-text KÍNÁBAN MÁR TÖBB EZER ÉVE
    RENDKÍVÜL HATÉKONY
    GYÓGYNÖVÉNYKÉNT TARTJÁK SZÁMON.
    OLYAN GYÓGYNÖVÉNY,
    MELYNEK NINCS MELLÉKHATÁSA
    MÉG HOSSZÚ TÁVÚ HASZNÁLAT UTÁN SEM.
    JAVÍTJA A SZERVEZET ÁLTALÁNOS
    ÁLLAPOTÁT, ÖNGYÓGYÍTÓ KÉPESSÉGÉT.
  • ganoderma ONE DRAGON MODELL A TERMELÉSTŐL AZ ÉRTÉKESÍTÉSIG
    A TELJES FOLYAMATOT
    A VÁLLALAT TARTJA KÉZBEN.
  • ganoderma VÁLTSD VALÓRA AZ
    ÁLMAIDAT A DXN-NEL!
    RAGASZKODJ
    AZ EGÉSZSÉGEDHEZ!
    LÉGY ANYAGILAG
    FÜGGETLEN!
    ÉLJ MAGASABB
    ÉLETSZÍNVONALON!
    VALÓSÍTSD MEG
    ÖNMAGAD!
CSATLAKOZZON
MOST!
2017 Március
H K Sze Cs P Szo V

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

Hírlevél feliratkozás

Keresztnév:

E-mail:

Termékismertető   Üzleti lehetőség

Írja be a képen látható feliratot!

captcha
Kérek egy újat!

Visszahívunk!

Ha úgy érzed, hogy inkább személyesen szeretnél erről az üzletről velem, vagy munkatársaimmal beszélni, add meg a
Nevedet:

 

Kérlek a telefonszámod mellett add meg az országod kódját (amennyiben nem Magyarországon élsz)!

telefonszámodat:

 

vagy Skype elérhetőségedet:

 

vagy e-mail címedet:

 

és írd be a képen látható feliratot!

captcha
Kérek egy újat!

 

márc

25

Az óra zsarnokságának vége

2017.03.25 - szombat

Amikor az óra irányítja az életet, avagy:

Az óra zsarnoksága

 

Ez a blogom kicsit megint személyesebb hangvitelűre sikerült, szándékosan. Az olvasásához, megértéséhez szükséges egy kis humorérzék is. Olyasfajta is, mikor az ember magán képes nevetni. Az én sajátos poénjaimon szerintem legtöbbször csak én nevetek, meg max Murphy, aki a saját, szerinte kiváló törvénye szerint azt mondja, hogy ami vicc nem jöhet be, az nem is fog, főleg ha a Kávékirály akar vicces lenni.


Ébresztőóra, napi rutin, mókuskerék


Az óra zsarnokságának vége: Kávékirály – Ébresztőóra: 1:0

 

 

Aggodalomra semmi ok, az ébresztőórát kontrolált körülmények közt profi módon vertem szét, csukott szemmel, elfordulva, vigyázva arra, nehogy a szemembe pattanjon egy darabja. Aztán volt buli után takarítás, mint ahogy azt Szinetár Dóra is megénekelte a 90-es években… :)

 


Amikor az óra irányítja az életet


Rövidebb napom volt munkában, és megengedhettem magamnak azt a luxust, hogy ebéd után, délután 2 órakor lefeküdjek aludni. Megérdemeltem szerintem. Nagyon kimerült voltam, eddigre már megvolt a napi rutinom jó része, ami muszáj, és amit szeretek, olyan is. Reggeli edzés plusz a délutáni edzés reggel letudva, mert felébredtem kicsit hamarabb, mielőtt a telefonos ébresztő az éles, utálatos hangjával kiugraszt az ágyból. Megvolt a reggeli kutyaséta, munkahely, napi 5 DXN-es üzleti hirdetés feladása, Duolingo-n a napi adag német lecke. Ebéd, közben kis filmnézés, és mint egy nagy csecsemő, evés után elálmosodtam.. A telefonomat lenémítottam, hogy senki se zavarjon még véletlenül sem. Olyan ez, mint biciklizés közben: akkor be sincs kapcsolva, az ,,én-idő” szent. Nagyon jót aludtam, egészen addig, amíg arra ébredtem, hogy valamit elfelejtettem. A telefonnal kapcsolatban. Felkeltem, 16:37 volt. Lenémítás rendben, mert nem csörgött, de az ébresztőt elfelejtettem beállítani 16:20-ra.


Megkérdezhetnéd, mi a fenének kéne 16:20-kor felkelnem, mér nem aludhatnék még kicsit. Én is ezt kérdeztem. Az életem minden nap 16:30-kor kutyasétáltatással telik. A délutánival, a reggel 6:45-ös és az esti 22:00-s között. Szuper, mi?


Mindenestre semmi gond nem volt, a kutyáim szobatiszták, jeleztek volna, de nincs rá szükség sosem, mert tudják, hogy leviszem őket. Tudják, hogy gondoskodok róluk, vigyázok rájuk. Nem engedem, hogy bármelyik kis méregzsák ugatós zsebkutya bántsa őket. Ez a része rendben volt, lementünk, megvolt minden, kis és nagydolog, ami körül már 4 éve az életem forog. Azt hittem, hú de jó idő van kint. Még mikor hazajöttem, pólóban rövidgatyában is melegem volt. Fél 5-re Murphy barátunk a Ravasz Tavasszal karöltve úgy gondolta, megtréfál. Majd szétfagytam kint, egyik különösen ,,elegáns” póló – rövidgatya – baseball sapi kollekciómban.

 

A hatás fokozása érdekében egy ,,gyengébb" téli kép 2017-ből....
(Itt azért kabát-hosszúgatya-kötött sapi volt rajtam)

 

3 kutyám a hatalmas 2017-es téli hóban. Miskolc, Avas, Magyarország

 

 

Az ember, akit Murphy-nek hívnak és van egy törvénye…


Külön élvezet volt nagy rohanva, elgémberedve magamra kapni a kutyázós cuccomat, mikor rájöttem, késésben vagyok. Ha a kis ügyes, megbízható kutyáim 9 óra hosszat visszatartják miattam naponta a dolgukat, az a minimum, hogy időben leviszem őket hálából. Murphy már itt is volt, hogy közbeszólt, és takaríthattam itthon, de örülök, hogy pár félre-, vagy inkább besikerült alkalommal megúsztam.


Ez itt lehet, kicsit túl személyes lesz, de a teljes körű hatás miatt le kell írnom.


A kutyás életnek van egy olyan aranyszabálya ugye, hogy a kutyák kint, a gazda pedig bent végzi el a dolgát. Mivel kicsit kapkodva mentünk ki még ,,elmacskásodva” (itt most a gazdáról van szó), hiszen most keltem fel, bizony nem tettem meg azt a 2 betűs kitérőt, amire Terence Hill célzott zsugázás közben az egyik kedvenc filmemben, az És megint dühbe jövünk-ben (WC). Sebaj, a kutyák 9 órán át tartják mindennap bent, én már csak kibírom kint fél órát. Sikerült is. Én viszont abban a hatalmas lépéselőnyben vagyok a kutyáimmal szemben, hogy míg nekik nem szabad, csak kint, addig nekem szabad bent is és kint is. Ez szerencsére részemről a ,,bokor-megjelölgetős” (lábfelemelés nélküli)  kisdologban  kimerül, ha már végképp ,,helyzet van”, de ennyi. Igaz, egyszer volt, hogy Murphy bátyja tarkón csapott, és arra ösztönzött, hogy ne bírjam ki hazáig, de én nyertem. Nehogy má mindig neki legyen igaza! :)


Ha elgurul a gyógyszer, vagy a DXN Spirulina

Kávékirály-Murphy: 1:0


Kávékirály győzött, hibátlan győzelem (Mortal Kombat)

 

A kép a Mortal Kombat játékból lett szerkesztve

 

Szóval minden funky, élünk és virulunk, jön hétvégére a lehűlés és a beborult az ég. Pont jókor, mert hétköznap, mikor nem tudok kimenni BMX-ezni, verőfényes napsütés volt. Murphy jobban szeretné, hogy rossz időben biciklizzek – vagy egyáltalán ne, ha szakad az eső. Itt azért csak neked megsúgom, hogy az egyik célom az, hogy Murphy-nek minél többször keresztbetegyek. Ezt szerintem úgy kell, hogy mikor nagy ,,májerkedve” vigyorog, egy számára jól sikerült keresztülhúzott számításom után, én simán úgy döntök, hogy megkeresem a helyzetben azt, ami által pozitívvá tehetem. Ha a legjobb tudásom szerint sem tudok ilyen pozitívumot találni, akkor felhasználom arra a helyzetet, hogy motiváljon arra, hogy változtatni tudjak rajta, hogy minél kevesebbszer forduljon elő. Például arra, hogy ha elgurult a gyógyszer, vagy az én esetemben a DXN Spirulina, akkor a haragot, bánatot, frusztrációt munkába öljem. Pontosan úgy, mint most is, ahogy ezeket a sorokat gépelem.

 


Sok gyerek volt tanára, sok tanár volt kollégája


Szó sincs itt most ,,win-win” szituációról, meg, hogy a kecske is jól lakjon és a káposzta is megmaradjon. Murphy higgye csak, hogy nyer néha. Nyerhet csatákat, de háborút sosem. Szépen, kitartóan megyek előre a célom felé. A célom felé, ami az, hogy sok gyerek volt tanára, sok tanár volt kollégája legyek. Azért volt tanára és volt kollégája, mert főállásban fogom árulni a gombáskávét a neten, angoltanítás helyett. Ebben látok perspektívát, ez jelenti számomra a kiutat a mostani mókuskerékből.

 


Az élet 40 felett kezdődik


Hallottam már olyat, hogy: ,,Az élet 200 km per óra felett kezdődik, de az se baj, ha túléled.” A napi szintű, illetve hónapról-hónapra élést is túl kell élni, túl kell rajta lépni. A közelgő munkahelyváltással egy időben folyamatosan haladva minimum 40 dolgozni akaró ember szponzora leszek. Miért 40? Most idézhetnék egy sokat vitatott show-műsor egyik adásából, hogy ,,40, vagy 1 sem?”, de ez egészen más műfaj. Azért 40, mert dupla, vagy semmi. A DXN Ganoderma kávés MLM üzletben a legmagasabb üzleti szint eddig a Koronás Nagykövet (Crown Ambassador), aminek eléréséhez 20 közvetlen (direkt) gyémántot kell szponzorálni. Csak húsz embert, aki akarja az üzletet, aki többet akar az életétől, akár szabadidőben, akár anyagiakban. Én a Dupla Koronás Nagykövet szintet céloztam meg. Még senki sem érte el eddig, lehet nincs is még Double Crown Ambassador elnevezés sem adva neki. Szépen haladok, a korona már megvan, amint azt a Kávékirály.hu logómon láthatod. (Itt repült megint egy poén…). :)

 

Kávékirály.hu logó - Több, mint kávé

 

 

Egy kis matek, alapfokon a DXN üzletről


Egyébként ha valaki matekos beállítottságú, ki lehet számolni, hogy például ha ezt valaki 5 év alatt akarja elérni, az azt jelenti, évente 8 embert kell találnia. Ez szerintem egyáltalán nem sok. A sima Crown Ambassador szintet is el lehet érni ennyi idő alatt, volt már rá példa. De az egészben az a legszebb, hogy már egy szimpla Star Diamond (Gyémánt) szint jutaléka is a magyar átlagkereset többszörösét jelenti havi szinten. Mondhatnám azt is, hogy havi fix, de ez így nem fedné a valóságot. Annyiból fix, hogy egy stabil fogyasztói hálózattal bíró Gyémánt szintnél a jutalék jön, ha esik, ha fúj, viszont annyiból nem fixen, hogy egyre több lesz, hiszen a hálózat folyamatosan növekszik. Nem kanyarodok el most ,,karika-rajzolgatós” marketingterv-magyarázós prezentációba, amúgy sem szeretem, nem is csinálok ilyesmit.

 

Tettem itt pár kitérőt, talán el is kalandoztam kicsit a tárgytól.


Az óra zsarnoksága


Ezt a szerintem rendkívül találó, költői kifejezés Wiltner Laci barátom zenekarának, a Rivers Run Dry –nak a The Clock’s Tyranny című dalából fogott meg. A dal szövege rövid és velős, magyarul az én fordításomban így szól:


Órákon át sorban állunk

Hogy fizethessünk

Hogy megfizessük nyomorúságunk árát

Mozdulatlan hallgatásra kárhoztatnak körülményeink

Ennél keserűbb élet vajon létezik?

Nem akarok e folyamat része lenni

Élni akarok, nem birtokolni

Nem akarom, hogy az idő felemésszen

Akarom, hogy az idő zsarnoksága vésszen!


Ha nem időre kellene naponta tenni a dolgát az embernek, ráadásul nagyrészt olyan dolgokat, amiket kötelező jelleggel, a túlélésért, létfenntartásért, számlafizetésért tesz, sokkal szebb lenne az élet. Nincs nagyobb kincs a szabadidőnél. Szerintem rengetegen összetörtek már legalább képzeletben egy órát, főleg reggel, mikor gonosz módon jelzi: ágyból ki, sz***maszk fel, munkába be. Sajnos az emberek többsége ebben a taposómalomban él. Én akkor szeretem az ébresztőórát, mikor olyan dolog miatt kelt fel, amit szeretek csinálni. Kutyás életem előtt hajnali 4-kor is képes voltam felkelni, sokszor már ébresztő előtt, hogy ki tudjak menni még kellemes, hűvös időben gyakorolni a kis ,,gyerekbiciklimmel” a pályámra. Nem mondom, hogy mindig zökkenőmentesen keltem, de egészen más érzés volt ezért felkelni. Nem mintha nem szeretném a kutyáimat, de velük nem tehetem meg, hogy pihenőnapot tartok, mint sportban. Ha jól emlékszem egyébként, csak akkor tartottam a BMX Flatland-ben pihenőnapot, ha végképp ítéletidő volt, vagy hó, jég, csúszós pálya.


Ezért viszont szeretek felkelni. A Junkyard nevű BMX Flatland trükkben mélyedek el éppen. 

 

Takács Gergely (DXN, kávékirály.hu) BMX Flatland kerékpáros trükkje, Miskolc, Avas, Magyarország.

 

 

Nem vagyok az a hétalvó típus, de amióta panelban lakom a 3 kutyámmal, azóta az egyik kedvence helyem az ágyam. Hálás vagyok érte, hogy van. Egyik vágyam, hogy egyszer végre jól kialudjam magam, úgy, hogy semmi miatt ne kelljen felkelnem, a kutyák a kertben alszanak boldogan. Nem kell azért hajnalok hajnalán kelni, hogy árnyékban biciklizzek vagy hogy ne legyen foglalt a pályám. Mert kevés olyan hülye van, mit én, aki mondjuk reggel 5-re kijön focizni oda szerencsére.


Akik eddig eljutottak az olvasásban, ezekre megint jogosan mondhatnák, hogy: ,,Így jártál, kellett neked panelba kutya, egyből 3 is.” Aki ezt mondja, igaza van, mindenkit lebeszélek arról, hogy lakásban kutyát tartson. Igaz, én nem bérházban kezdtem velük, de családi házba is csak akkor javaslom, ha előtte jól átgondolja az illető, mert egy kutya 10-15 évre való elköteleződést jelent. A ,,panelkutyának” nem rossz, hiszen többet sétáltatják, mint a legtöbb kertes házban tartott ebet. A gazdának az egész napos, kutyasétáltatások közti visszaszámlálás, a bármit-abbahagyás, bárhonnan-hazajövés, sehova-nyaralni-nem-menés vagy akár 1-napra-elutazás a nem mindegy.


Dióhéjban ennyi az oka, hogy szétkalapáltam azt az órát. Amúgy már nem működött, direkt egy olyan választottam. Feleslegesen nem rongálok, de ez egyszer Murphy barátom kedvéért kivétel tettem. :)

márc

18

Hogyan kezeljük és előzzük meg a kifogásokat DXN Ganoderma kávés MLM üzletben?


A megelőző kifogáskezelésről osztok meg veletek néhány hasznos gondolatot.


A kapcsolatfelvevő megbeszéléseimbe, az első tárgyalás során 2 módszert használok. Az egyik a miérttel kezdés: arról beszélek, hogy én miért kezdtem el ezzel az üzlettel foglalkozni, miért jó nekem ez az üzlet és nem arról, hogy a tárgyalópartneremnek miért lehet jó. A másik a megelőző (preventív) kifogáskezelés, ami az előadás témája.


Az előadás főbb pontjai:


  1. Miért is van a megelőző kifogáskezelésre szükség?
  2. Mik voltak a te saját kifogásaid?
  3. Hogyan kell felkészülni a tárgyalópartnerből?
  4. Kifogástípusok összeírása
  5. Megoldási példák felsorolása


Felmerülhet sok mindenkiben a kérdés:

,,Miért is van szükség megelőző kifogáskezelésre?"


Ha a beszélgetés célja, hogy egy törzsvásárlót tájékoztassak, akkor is van szükség megelőző kifogáskezelésre a termékkel kapcsolatban, de ez most egy üzleti szintű megközelítés, ahol valakit üzleti szempontból szeretnék tájékoztatni a DXN Ganoderma kávés MLM üzletről. Az első dolog, amiért szerintem nagyon nagy szükség van a megelőző kifogáskezelésre, az az, hogy:


A tárgyalópartnered jó néhány esetben nem meri kimondani a kifogását, mert látja, hogy felkészült vagy, és nem akar veszíteni.


Megelőző kifogáskezelés a DXN Ganoderma kávés MLM-ben, YouTube videó:

 


Ha a tárgyalópartnernek bebizonyítják, hogy nincs igaza, az rosszul esik neki, nem fog csatlakozni


Tehát nem az a jó tárgyalás, amin bebizonyítod, hogy a tárgyalópartnerednek nincs igaza, hogy nem ért hozzá, és mindenben te látod jól a helyzetet. Lehet, hogy te a végére ,,győzöl”, és azt mondod, hogy: ,,Oké, mindent elmondtam neki és meggyőztem.” Viszont ő nem fog csatlakozni, mert ő egy vesztes helyzetben fogja magát érezni, hiszen te  ,,lemostad a pályáról” , mindenben megcáfoltad a véleményét. Tehát ha nem meri kimondani a kifogását, akkor te nem tudod megválaszolni, és ilyenkor fordulhat az elő, amivel már talán te is találkoztál, hogy valaki mosolygott, azt mondta, hogy átgondolja, utána viszont nem tudtad elérni telefonon, nem válaszolt az emailjeidre, majd egyszer nagy nehezen nemet mondott mindenféle indok nélkül. Ez mind arra vezethető vissza, hogy nem beszélte ki a kifogásait, és ezt nem tudtad kezelni.


Másrészt, ha elmondod a feltételezhető kifogásait, akkor egyet tudsz vele érten, és azt fogja látni, hogy teljesen az ő oldalán vagy. Sok olyan kifogást is tudsz kezelni, ami nem merült föl benne, de amikor majd hazamegy, akkor majd szembesítik vele, hiszen másokban felmerülnek.


A megelőző kifogáskezeléssel egyszerűbben fel tudod vállalni az MLM-et.


Valószínűleg ti is azt tapasztaljátok, hogy ennek a 3 betűs szónak itt Magyarországon nem túl magas az image-e, nem a megfelelő helyén kezelik ezt a szakmát. Ha te azzal nyitsz, hogy miért fantasztikus üzlet az MLM, és nem fogalmazod meg az MLM-mel kapcsolatos nagyon gyakori kifogásokat, akkor nem jó helyről indulsz. Ha viszont a megelőző kifogáskezelést alkalmazod, akkor már az elején azt tudod mondani, hogy: ,,Én is hasonlóan gondolkodtam az MLM üzletről, de a DXN MLM más.” Itt el tudod mondani, hogy a DXN MLM üzlet miért más.


A megelőző kifogáskezelést alkalmazva te tudod irányítani a beszélgetést.


Mondod a kifogásokat, megválaszolod őket, abban a mederben folyik a beszélgetés, amiben szeretnéd, és nem töri meg ő más kifogásokkal, mert te eleve egy kifogást kezelsz. Lehet, hogy a kifogás, amit te kezeltél, nála nem fogalmazódott meg, de akinek majd otthon elmondja, miről beszélgettetek, annak majd elmondja azt is, hogy te mit mondtál ezzel kapcsolatban. Az emberek sajnos hajlamosak emlékezni a negatív dolgokra, így a kifogásokra is, de arra is fognak emlékezni, hogy te ezeket hogyan kezelted. Pozitív érzései is lesznek, hiszen vele foglalkozol, hiszen teljes mértékben az ő oldalán állsz. Én így építem föl a beszélgetéseimet. Ezeket nem egy könyvben olvastam, hanem ez a saját gyakorlati tapasztalatom. Egy ilyen módon felépített beszélgetésnek mindenképp pozitív kisugárzása lesz, mert egyet értettünk, ráadásul úgy, hogy kezeltem az ő kifogásait.


Fontos tisztázni, hogy mik voltak a te saját kifogásaid.


Valószínű, hogy mikor téged először megszólítottak ezzel az üzlettel, akkor neked is voltak kifogásaid, és ez teljesen normális. Szánj egy kis időt arra, hogy ezeket megfogalmazd és válaszold is meg magadnak. Ha viszont még maradt benned kifogás, amit nem tudsz megválaszolni, javaslom, hogy gyorsan keresd meg a szponzorodat, és tisztázzátok ezeket a dolgokat, mert valószínű, hogy ezért nem működik az üzleted. Ha van kifogásod az üzlettel kapcsolatban, akkor ez az, ami téged gátol. Van valami, amit nem tudsz fölvállalni, amit szeretnél elrejteni a kommunikációdban. Ez mind lejön sajnos egy megbeszélés során. El szoktam mondani az érdeklődőmnek, hogy nekem is volt az elején kifogásom. Ez a termékek csomagolása és a csomagolás praktikussága volt. Szokták azt mondani, hogy:


,,Nem nagyon tetszetős a termékek csomagolási design-ja.”


Erre azt szoktam mondani, hogy: ,,Nagyon büszke vagyok erre a csomagolásra, mert ez is mutatja, hogy a DXN cégnek nem kell foglalkozni a külcsínnyel, mert a belső tartalom olyan erős és megfelelő.”

 

,,Nehezen lehet kibontani a DXN kávétasakokat”


Tapasztalataim szerint nagyon jól ki lehet bontani a csomagolást. A titka, hogy egyetlen egy határozott mozdulattal fentről lefelé és ne nézzünk rá mikor kibontjuk. ,,Ez egy nagyon tudatos koncepció a DXN cég részéről, hogy nehezen legyen kibontható a csomagolás, hiszen a cég érzékeltetni akarja, hogy milyen értékes a benne lévő tartalom, meg kell küzdeni érte. :)"

 

 

Nem nagy ügy kibontani a DXN pecsétviaszgombás kávét! ;)

 


A lehetőségekhez képest célszerű felkészülni a tárgyalópartnerből


Hogyan kell felkészülni?


Mivel üzleti tárgyalásról beszélünk, ezért én csak néhány pontra szoktam odafigyelni.:


Az egyik, hogy van-e MLM-es élménye, milyen kapcsolatban volt eddig a Multi-level Marketinggal, a másik, hogy aktív üzletépítő-e.


Más Multi-level Marketing cégekről én nem nyilvánítpk negatív vélemyényt


Itt fontosnak tartom megemlíteni, hogy szerintem a legtöbbet akkor tehetsz az üzleti sikeredért, ha más MLM cégekről nem nyilvánítasz negatív véleményt. Akkor is, ha tudod, hogy az egy pilótajáték, csak MLM köntösbe van csomagolva, akkor is, ha tudod, hogy az a termék nem jó, és nem azért, mert te DXN-es vagy, hanem mert konkrét információd van róla. Akkor se nyilváníts véleményt, ha tudod, hogy az a dolog átverés. Én mindig úgy szoktam mondani, hogy:


,,Biztos vagyok abban, hogy objektívan hoztál egy döntést és látod a te oldaladról, hogy miért kiváló cég az, amelyikben te vagy. Nem vagyok hiteles abban, hogy megítéljek egy másik céget, hiszen én a DXN-nél dolgozok. Azért dolgozok a DXN-nél, mert úgy ítéltem meg, hogy számomra ez a legmegfelelőbb és ez a legjobb."


Ha mégis negatívan kommunikálnék az ő cégéről, ezzel azt kommunikálnám, hogy ő nem jól látja a dolgokat, egy rossz döntést hozott. Ezzel agyon tudom vágni az egész tárgyalást, mert benne az marad meg, hogy én leszóltam az ő döntését és döntőképességét.


Mi lehet az illető ,,nyomógombja”?


Jó, ha tudok arról tájékozódni, hogy mi az, ami érdekes lehet neki ezzel az üzlettel kapcsolatban. Lehet a nyomógombja egy egészségügyi probléma, lehet, hogy egy profi üzletépítő, csak a régi cégétől meg kellett válnia, vagy egy online marketing szakember, orvos, természetgyógyász. Ez rögtön egy versenyelőnyt jelent neki ebben az üzletben.


Sajnos ma Magyarországon a legfontosabb nyomógomb az az, hogy van-e valami kényszer az életében. Akár az, hogy többet keressen, vagy a jelenlegi munkahelye nem elégíti ki az igényeit, nem csak anyagi oldalról. Ha van ilyenről információd, akkor szintén megelőző kifogáskezeléssel tudsz majd abba az irányba haladni.



Várható kifogások az MLM üzlettel kapcsolatban


Ezeket nem pontról pontra szedve, hanem egy történetbe, gondolatmenetbe beleillesztve kell kezelni természetesen a beszélgetés során. A kifogások, amikkel én a leggyakrabban találkoztam, a következők:



,,Rossz tapasztalataim vannak.”



Az első mondataim közt biztos szerepelnek a következők:


,,Az én tapasztalatom azt mutatja, hogy ha valakinek negatív tapasztalatai vannak az MLM üzlettel kapcsolatban, az nem abból fakad, hogy magával az MLM szisztémával nem ért egyet, hanem abból, hogy pénzt vesztett, vagy ő, vagy egy ismerőse. Én sem csatlakoztam volna egy olyan üzlethez, amivel pénzt lehet veszíteni. A DXN üzletben nem lehet pénzt veszíteni. Az egyetlen dolog, amit elveszíthet valaki, az a szabadideje, amit az üzletre fordított. A DXN MLM-ben időt lehet veszíteni, de pénzt nem.” Ennek következtében a cégről és az üzletről nincs semmilyen negatív tapasztalat vagy vélemény az interneten, mert nem ér benne senkit anyagi veszteség."


Ha így kezded a beszélgetést, akkor biztos, hogy már az elején egy hatalmas követ görgetsz el a sikeretek útjából, mert egyetértettél vele, hogy az MLM nem egy túl pozitív kicsengésű szó. A jelölted megnyugodhat, hogy nem kell semmit vennie, nincs kötelező drága kezdőcsomag vagy nagy összegű befektetés, amit ráadásul még otthon is tálalnia kéne valahogy. Egy nagy teher gördül le ezáltal a válláról.



Slideshare diavetítés-verzió: Megelőző kifogáskezelás a DXN gombás kávés hálózatépítésben:

(Kattints a képre!)

 

Hogyan kezeljük az MLM üzlet ellen irányuló kifogásokat még azelőtt, hogy kimondanák őket mások?

 

 

 

,,Nem ilyen típusú ember vagyok.”



Én tudatosan beépítem ezt is a tárgyalásomba:


,,Az emberek többségének még az is a problémája, hogy ők nem ilyen típusú emberek, akik föl tudnak építeni egy MLM üzletet.”


Ide is be lehet építeni egy pár sztorit. Azok a sztorik jók, amik nem műk. Nem az olyanok, amik az MLM tankönyvekben vannak, hogy: ,,A 21. század üzlete a wellness, mért nem jó munkahelyen dolgozni, stb. stb.


Lássuk be, az emberek nagy többsége egy munkahelyen dolgozik, és ez így van rendjén. Nekem az a célom, hogy ne dolgozzon ott, de nem fogom bírálni azért, mert ő munkahelyen, alkalmazottként dolgozik. Azért dolgozik ma valaki egy munkahelyen, mert vagy szeret ott dolgozni, és teljesen elégedett vagy azért, mert nem tud jobbat. Nyilvánvalóan ő is tudja, hogy jobb lenne a szabad élet, de még nem tudja rá a megoldást és én nem fogom őt minősíteni valami gagyi MLM-es dumával.


,,Nagyon sokan gondolják, hogy nem MLM-es típusú emberek, de mégis mindannyian hálózatot építünk, akkor is, ha nem vagyunk benne MLM üzletekben: ajánlunk bizonyos dolgokat, termékeket, szakembereket, szolgáltatásokat másoknak, amiket mi igénybe veszünk minden féle anyagi érdekeltség nélkül. Viszünk vevőt a kerékpárboltba, a fodrászhoz, az autószerelőhöz, a számítástechnikai szaküzletbe és így tovább.”


Érdemes itt is vigyázni, hogy ezt is lazán kezeljük, és nem menjen át az egész egy tipikus ,,MLM-es dumába”, mert akkor az emberek majd megint jönnek a szokásos klisékkel.


,,Nagyon sok olyan típusú emberrel találkoztam, akik nem ilyen típusú emberek. Én sem egy MLM típusú ember vagyok. Az lehet, viszont, hogy éppen szeret valaki email-t küldeni és szívesen használja a számítógépet, és ez az üzlet tud működni email kiküldéssel és online is.”


Nagyon fontos, hogy soha ne róla, hanem vagy magadról, vagy egy 3. személyről beszélj.



,,Más az érdeklődési köröm.”



,,Az emberek többségében nem fogalmazódik meg az, hogy érdekelje egy ilyen lehetőség. Nem is biztos, hogy a lehetőség kell, hogy érdekelje, hanem a lehetőség által nyújtott előnyök. Nagyon sokan azért vagyunk benne a DXN MLM üzletben, mert ez a lehetőség biztosít számunkra olyan előnyöket, ami miatt érdemes benne lenni. 

Én se úgy születtem, sőt, később sem fogalmazódott meg bennem az, hogy másokat egy üzleti lehetőségről vagy egy általam akkor még ismeretlen termékről tájékoztassak. Nekem sem ez volt az érdeklődési köröm."




,,Biztos, hogy működik, nem átverés?”



Én erre a kifogásra azt szoktam mondani, hogy:


,,Nagyon szerencsés vagyok, hogy egy olyan dologgal foglalkozhatok, amit nem rajtunk akartak kipróbálni. Több, mint 5 millió törzsvásárlója van a DXN termékeknek. A céget bárhol le lehet nyomozni az interneten, minden forgalmi és egyéb adata a rendelkezésünkre áll. Saját tulajdonú minden termőterület és gyár, amiben a termékeket előállítja. Számos, csak nagyon nehezen megszerezhető tanúsítvánnyal rendelkezik, amelyek nagyon magas követelménynek tesznek eleget.”



,,Nincsenek ismerőseim.”



,,Az emberek többségének az a problémája egy MLM üzlettel, hogy nem tudja, hogy kit szólítson meg. Pont itt akad el a legtöbb ember MLM-es karrierje, mikor azt mondja neki a szponzora, hogy írjon névlistát. Számomra nagyon vonzó volt az, hogy itt nem kell névlistát írni. Ha valaki akarja, akkor e helyett összeírhatja azokat az ismerőseit, akik kávéznak. Ha ezt sem akarja, ott van az internet nyújtotta számos lehetőség. Az a tapasztalat, hogyha bárki hozzáfog ahhoz, hogy összeírja a kávéfogyasztó ismerőseinek a nevét, akkor nem tudja befejezni, annyian vannak. Ez mindenkinek működik.”



,,Gyorsan pénzügyi megoldást keresek.”



A DXN-es kereseti lehetőségek felvázolása után ha valaki azt mondja, hogy ő már a jövő hónapban százezreket, milliókat akar keresni, akkor én erre a következőt szoktam mondani. Ez a szöveg sem biztos, hogy mindenkinek jól áll, fontos, hogy ne tűnjön nagyképűnek, mert igazából ez egy kicsit viccesebb megközelítése a dolognak. Lehet, hogy kicsit erős, lehet ezen finomítani, alakítani, mint ahogy a többi kifogáskezelése is természetesen:


,,Nagyon sokan a gyors megoldást keresik. A DXN nem egy ilyen üzlet. Próbálja ki, talál-e a problémájára gyors megoldást, és ha nem, akkor jöjjön vissza bátran, és elkezdhetünk egy kicsit lassabb, de nagyon biztos megoldáson dolgozni.” Ez nekem nagyon tetszik, szokták mondani, hogy: ,,Nem gyorsan kell meggazdagodni, hanem nagyon. :)"


Gyors megoldás a saját tapasztalataim szerint nem működik sem a sportban, sem a nyelvtanulásban, sem a testsúlycsökkentésben. Az emberek nagy többsége visszajön, miután megtapasztalja, hogy sajnos nincsenek gyors megoldások.


Nagyon jó az, ha valakit érdekelnek a számok és a kereseti lehetőségek, viszont fontos az, hogy tudják, hogy ezt itt nem lehet gyorsan elérni. A gyors kereseti lehetőségek (pilótajátékok/piramisok) azok előnytelenek azok számára, akiknek kínálják őket. Ennek következtében, miután rájönnek, arra, mibe is lettek belerángatva, egy életre megutálják azt az embert, aki ezt tette velük.



,,Drágának érzem a termékeket.”



Nem várom meg, amíg ezt kimondja.


,,Ha valaki megnézi ennek a kávénak az árát, akkor úgy tűnhet, hogy többe kerül, mint az a kávé, amit eddig fogyasztott. Érdemes megnézni, hogy hány százalék kávét tartalmaz a mi kávénk, érdemes megnézni azt, hogy az a kávé, amiért valaki eddig kevesebbet fizetett, hány százalék kávét tartalmaz. Érdemes visszaosztani, hogy mennyit fizet nálunk egy gramm kávéért és annál, amit eddig ivott. Ha még megnézzük, hogy a miénkben még benne van a DXN gyógygomba, aminek az ára nem azonos egy ízfokozó vagy egy színezék árával vagy a tulajdonságaival, akkor arra fog rájönni, hogy ez a kávé semmivel sem drágább, mint amit eddig fogyasztott.”



,,Nincs befektetni való pénzem.”



,,Sokan úgy gondolják, hogy ehhez pénz kell, és pedig nem is kevés. Mi egy olyan rendszert dolgozunk ki, amihez nem kell pénzt befektetni, hiszen ma Magyarországon sajnos 5000 forintot nem lehet befektetésnek nevezni. Ezért a regisztrációs díjért és az egy termékért cserébe az érdeklődő egy kulcsrakész üzletet kap egy ingyenes képzési rendszerrel. Számomra nagyon fontos, hogy egy olyan üzletet tudok kínálni az emberek számára, amihez befektetés nem, csak szabadidő kell és tanulni akarás ahhoz, hogy valaki sikeres legyen.”



,,Nagyon elfoglalt vagyok, nem tudom, hogy van-e erre időm.”



Ezt a kifogást azzal szoktam kezelni, hogy:



,,Ha megnézem azokat az embereket, akik sikeresek lettek a Ganoderma kávé üzletben, akkor egyetlen egy közös tulajdonságuk van: mindig volt idejük a DXN-re. Azoktól, akik azt mondják, nincs erre idejük, meg szoktam kérdezni, hogy ,,Mire nincs idejük?” Hiszen ezzel az ajánlattal általában csak az nem akar élni, aki nem akar semmit. Aki nem akar előrejutni akár anyagiakban, akár több szabadidő terén, annak nem kell, hogy ideje legyen rá. Ha viszont el akarja érni a céljait, akkor csináljon időt rá. Másképp nem megy, nem csak a DXN MLM-ben, a sportban sem például. Ha valakinek nincs valamilyen nagyon nyomós oka arra, amiért nincs ideje erre az üzletre, amellett, hogy többet akar az élettől, akkor nem lesz sikeres.”


Ha valakinek nincs ideje otthon képezni magát, részt venni egy web konferencián, akkor sem lesz sikeres. (Itt megjegyzem, hogy a webkonfokat felveszik és utólag is meghallgathatók, ha nem megfelelő élőben az időpontjuk. Akkor képzi magát vagy dolgozik az ember, mikor neki alkalmas. Csak akarni és csinálni kell! ;) )


Tehát ebben az üzletben akkor tud elérni bárki is eredményeket, ha szakít rá időt. Ez egy ,,munkás” üzlet, dolgozni kell benne.



,,Nem tudom megcsinálni.”




,,Nagyon sokan azt gondolják, hogy ők ezt nem tudják megcsinálni. Nem tudnak eladni, előadni, azt mondják, nincs jó megjelenésük, mert szerintük az kell hozzá. Szerintem pedig bárki meg tudja csinálni, mert bárki tud arról beszélni, hogy nekem jó volt ez és ez a DXN termék."


,,A nagy döntés nem az, hogy valaki csatlakozik a DXN-hez.

Az a nagy döntés, mikor eldönti, hogy csinálni is fogja az üzletet."


Sokan azt hiszik, hogy valami óriási döntést hoznak, mikor a DXN-hez csatlakoznak. Nem akkor hoznak óriási döntést, hanem akkor mikor eldöntik, hogy ezt csinálni is fogják. Sokan félreértik azt, hogy ezt nagyon át kellene gondolni, hiszen a történet nem szól semmi másról, csak arról, hogy hajlandóak-e kipróbálni egy másik kávét, amit DXN törzsvásárlói kóddal olcsóbban tudnak fogyasztani, és el tudják-e mondai azt, hogy ez a kávé nekik jó volt, teljesen természetesen, mindenféle görcs nélkül.  Tonk Emil egyik legkiválóbb gondolata teljes mértékben ide illik:


Minden megbeszéléshez úgy kell hozzáállni, hogy nincs vesztenivalóm. Akit megszólítok, eddig sem tőlem vásárolt, eddig sem az én hálózatomat építette. A legrosszabb, ami történhet, az az, hogy maximum ezután sem fogja. Tehát veszteség semmi esetre se fog érni.


Aki nem szeret tárgyalni élőben, mint például én sem, az azért szerintem a weboldala címét meg tudja adni másoknak, az email aláírásába bele tudja tenni, hogy csak egy példát említsek. De arra mindenki képes, amit alapból úgy is tenni szokott: hogy mások előtt kávézik. Nyilvánvalóan már DXN kávét fogyaszt, de úgy, hogy nem beszél róla, csak ha megkérdezik. Ezt akár fokozni is lehet, van egy módszer, ami akár durvának is tűnhet. A következő: ha valaki elmegy hozzá vendégségbe, és kávét kér, akkor főzzön neki egy hagyományosat, míg ő szépen kibontja előtte és bekeveri a kedvenc DXN Ganodermás kávéját. Megissza és nem szól semmit.  100%, hogy megkérdezi a vendég, hogy mit iszik, sőt, ő is fog kérni.


Ez egy nagyon ártatlan kis trükk, hiszen azt lehet mondani, ha megkérdi, hogy ő mér kap mást: ,,Tudom, hogy te a hagyományos kávét kedveled, de én már csak a DXN kávét iszom.”

Ezzel nem nyomultál, nem akartál senkit beszervezni, megkérdeztek és te válaszoltál. Fontos, hogy ne menj át ,,prezentáció-üzemmódba”, hanem arról beszélsz ,hogy te mér fogyasztod. Ilyen egyszerű. :)



Megoldási példák: fő a sok érdekes történet



Minél több történettel kell előadni a siker sztorikat hozzá hasonló emberekről. Fontos, hogy nem róla, hanem mindig valaki másról beszélek. Például, ha most saját magammal beszélnék, nagyjából ezt mondanám:


,,Képzeld el, volt egy srác, aki nagyon sokat számítógépezett, korábban sokat bulizott, de egy ideje nem nagyon járt társaságba, szinte a számítógépe volt a legjobb barátja, sőt még most is lehet, hogy az. Ennek ellenére lökte ki az emaileket, megtanult és megszeretett blogot szerkeszteni és adta fel az online apróhirdetéseket ezerrel és egy hihetetlenül nagy üzletet épített föl.”


Vagy egy másik, ami akár megint csak lehetnék én:


,,Volt olyan is, aki nem mert megszólalni mások előtt, nem mert prezentációt tartani, mert úgy érezte, nem hiteles. Az online hálózatépítés neki is megoldást jelentett, e mögé nagyon jól oda tudott bújni.”


Az első pozitív tapasztalatok után megjön a bátorága mindenkinek. Volt olyan is, aki azt mondta, hogy biztos, hogy ő nem fog bemutatót tartani, de miután bemutatók nélkül sikeres lett, mégis bátram megtartotta. De aki nem akar ezután sem, nem kötelező, mert működik e nélkül is.



Segítsünk neki, hogy meg tudja védeni a döntését otthon.



A beszélgetés végén érdemes egy összegzést tartani, hogy meg tudja védeni magát és a döntését. Én ezt a következőképpen teszem:


,,Az MLM üzlet általában úgy működik, hogy ha valaki találkozik egy számára szimpatikus emberrel, akitől elfogadja az információt, és tetszik neki, logikusnak tartja, akkor ez az érzés általában addig szokott tartani, míg ez az illető hazamegy. Otthon elmondja a feleségének, férjének, párjának, szüleinek, barátainak, hogy milyen fantasztikus lehetőséggel találkozott. Ők néhány perc alatt bebizonyítják neki, hogy semmi értelme ezzel foglalkozni, ez amúgy is egy ilyen MLM-es pilótajáték, egy átverés, és senki nem fog gombáskávét inni és még sorolhatnám. Ezért tartom fontosnak elmondani, hogy ő tudjon róla, hogy az MLM üzlet bizony így működik, és azok, akik ma sikeresek a DXN Ganoderma üzletben, hasonló reakciókat kaptak az elején. Itt megint megelőző kifogáskezelést végzek, és átállok a másik oldalra: ,,Teljesen igazuk van azoknak a családtagoknak és barátoknak, akik ezt mondják, mert ők egy valós tapasztalatból mondják, hiszen vagy ők, vagy valamelyik ismerősük az MLM-mel pénzt vesztett. Ők csak meg akarják védeni az embert attól, hogy őt veszteség és csalódás érje. Ez így van rendjén. Viszont ők nem ismerik még ezeket azt információkat.”



DXN MLM tények összegezve:



,,Ebben az üzletben nem lehet pénzt veszteni, akkor is csinálhatja valaki, ha nem MLM-es típusú ember, mert online is működik. Itt a képzés ingyenes, mert a DXN nem oktatási cég, hanem termékfogyasztói hálózatot építünk. Nem kell névlistát írni, mert mindenkinek végtelen számú kávéfogyasztó ismerőse van.”


,,Azok az emberek, akik a DXN kávé üzletben sikeresek lettek, emlékeztek ezekre a dolgokra, és azoknak a rokonaiknak és ismerőseiknek, akik teljesen jogosan és jó szándékkal megpróbálták őket megvédeni a csalódástól, elmondták ezeket a tényeket.”


Ez alapján a ,,muníció” alapján bárki meg tudja védeni magát. Ha ez kimarad, akkor jön majd egy nagyon mellébeszélős kifogás, vagy nem tudod elérni, mert otthon ,,megkapta a magáét”. De ne feledd:


Azzal sincs semmi baj, ha ez valakit most nem érdekel, mert ez nem az ő útja a jelen pillanatban.


Az itt olvasottakat-hallottakat mindenki építse be a saját habitusába úgy, hogy az ne legyen durva vagy visszataszító. Ha valaki úgy érzi, egy bizonyos szöveg nem áll jól neki, nem illik az ő egyéniségéhez, változtassa meg, hagyja ki. Nagyon fontos, hogy az egész beszélgetésből lejöjjön az illető határozottsága, és bárki lehet határozott, akár egy teljesen kezdő is, akinek nincs már kifogása, tudja, hogy itt semmit nem kell ,,csúsztatni, 100%-ig látja, hogy miért van ebben az üzletben.


 A természetességre kell törekedni, és egy idő után az egész teljesen azzá is válik, tényleg úgy, hogy bármikor úgy el tud valaki beszélgetni a DXN üzletről, mintha csak egy kosármeccset tárgyalnának ki éppen a haverokkal. Teljesen lazán az attitűdöd részévé válik, hiszen nincs semmi veszteni valód.


Ezt persze gyakorolni kell előtte, élesben is, és utána érdemes kielemezni, mit és hogyan sikerült megvalósítani. Először lehet csak pár kifogás kezelésével kezdeni, és később beleépíteni mindig egy újabbat.


Gratulálok, ha eddig eljutottál az olvasásban! :)


Ez alapján meg van benned a hálózatépítéshez szükséges kitartás!


Ha még van kifogásod és kérdésed, amit ebben a blog bejegyzésben, a honlapomon vagy hírlevelemben nem találtál választ, írj nekem egy email-t ide: kavekiraly.hu@gmail.com, és szívesen segítek. 

márc

16

Minden adott a sikeredhez a DXN kávé üzletben.

Csak saját magadra van szükség hozzá.

 

 

Ha azt szeretnénk, hogy csatlakozzanak hozzánk a DXN üzletben emberek, akkor kell valami program. Mit is jelent ez az IAEA program? Röviden annyit jelent, hogy ahhoz, hogy sikeres legyél, 2 dolgot kell tenned, 2 dologra kell fókuszálnod:


növelned kell az aktivitásod és növelned kell az aktivitásod hatékonyságát.


A mi sikerünk mögött egyetlen dolog áll: a rendelkezésünkre álló időt sokkal hatékonyabban használjuk fel, mint mások. Ugyanazon a piacon dolgozunk ugyanolyan körülmények között, csak hatékonyabban. Tehát nem elég az, hogy meg van az aktivitás, az aktivitás hatékonyságára is figyelni kell. Milyen módszerekkel lehet ezt elérni? Az első, hogy növelned kell az aktivitásod. Ezen múlik az eredményességed, mert igazából erre lehetsz hatással. Igazából egy dologra lehetsz hatással: arra, hogy hány embernek mutatod meg ezt az üzletet.


Mért nincs valakinek aktivitása?


Itt van az üzletben, és azt látod, hogy teli van a csapatod emberekkel, és nincs aktivitásod. Tapasztalataim alapján ennek 2 oka van: az egyik az, hogy nem szereti csinálni, amit a Network marketingben kell. Például az időpont egyeztetést. Hiába végez el profi tréningeket, a vége az lesz, hogy hazamegy, és nem fog időpontot egyeztetni, mert továbbra sem szereti csinálni. A másik az, hogy nem tudja elképzelni magáról, hogy sikeres lehet.


Mi lehet a megoldás?


Ha megvan a megoldás és az aktivitás, akkor arról fogunk beszélni, hogy hogyan lehet növelni az aktivitás hatékonyságát.


Aki inkább meghallgatná ezt az előadást, az indítsa el ezt a YouTube videót:

 

 


Hogyan lehet elérni, hogy szeresd csinálni?


Nagyon egyszerű: találni kell egy olyan pontot, amiért lelkesedni tudsz. Nem kell mindent csinálnod a DXN üzletben, csak egy pontot, amiért lelkesedni tudsz. Én nagyon sok pontot nem szeretek a klasszikus Network marketing üzletben, ezért soha nem is csináltam. Mindig csak azt csináltam, amit szerettem. Kiváló termékeink vannak, a legfontosabb DXN termékek a Ganoderma és a Spirulina. Úgy építettem fel az üzletemet, hogy soha nem beszéltem erről a 2 termékről, mert nem szeretek róla beszélni, nem szeretem csinálni azt a részt. Ha te szereted azt a részt csinálni, máris előnyben vagy velem szemben. Sokkal gyorsabban sokkal sikeresebb lehetsz. Itt van egy óriási üzleti lehetőség és kiválasztottam belőle néhány olyan pontot, amit szeretek belőle csinálni. Imádok az elutasító embereknek beszélni a saját miértemről. Imádok olyan emberekkel találkozni, akik nem szeretik a Network marketing-et, akik teljesen elutasítják az MLM üzleti lehetőséget. Nagyon szeretem az ilyen kihívásokat. Tudom azt, hogy nem kell semmilyen sémához igazodnom, hanem önmagamat tudom adni.


Az üzletemet 2 termékkel építettem föl: az egyik a Ganoderma kávé, a másik a Ganodermás szappan.


Általában csak a kávéról beszélek, mert, bár nem az a legjobb termék, arról szeretek beszélni. A kávéval csak egy gond van: nem mindenki kávézik. A felnőtt lakosságnak csak kb. 80%-a. Van egy sokkal jobb statisztika, ezért választottam a másik terméket: a felnőtt lakosság 98%-a naponta mosakszik. Ezért a másik termék amivel dolgozok, az a szappan. Ezért, ha valaki azt mondja, hogy köszi, nem kávézok, akkor nagy valószínűséggel gondolhatom azt, hogy ő mosakszik. Ezzel a 2 DXN termékkel szeretek dolgozni és a saját miértemről beszélek és erről a 2 termékről. Azért szeretek erről a 2 termékről beszélni, mert mindenkinek azonnal működik. Először nem is beszélek az üzleti lehetőségről. Azt javaslom, próbálja ki valaki ezt a két terméket, és ha tetszik, akkor beszéljünk az üzletről. Nyilvánvalóan ezt a Ganodermával vagy a Spirulinával nem tudtam volna megtenni, mert lehet, hogy 1-2 hét alatt nem tapasztalnak látványos különbséget. De tudtam, ha kipróbálják a kávét és a szappant, akkor visszajönnek gyorsan. Tehát találj egy olyan pontot, amiért lelkesedni tudsz. Én nagyon tudtam lelkesedni azért, hogy itt van egy online szisztéma. Ma sem az a célom, hogy mindenkinek elmondjak az első alkalommal. Csak arról beszélek, amiért lelkesedni tudok, és imádom ezt csinálni. Soha nem rajzoltam köröket (hagyományos MLM előadás része), mert nem szeretem azt csinálni. Nem tudom a marketing tervet, de mindig nálam van, hogy ha valakinek kérdése van, tudjak rá válaszolni. A DXN marketing terve nagyon egyszerű. Ha maximalizálni akarod a jövedelmed, akkor egyetlen egy dologra kell odafigyelned: mindenkit direktbe kell szponzorálnod. Ne kövesd el azt a hibát, hogy beteszel valakit más alá, hiszen a DXN korlátlan szélességet fizet. A cég a 20 gyémánt szélességű Crown Ambassador (Koronás Nagykövet) szint után is fizet.


Találj egy pontot, amiért lelkesedni tudsz, és akkor fogod csinálni, akkor nem lesz az, a probléma, hogy nem szereted csinálni.


Nem kell semmit magadra kényszeríteni, hanem csináld úgy, ahogy szereted, és erre bíztasd az alsóvonaladat is. Mi egy igaz, valós üzletben vagyunk, nem kell soha egy pillanatra se mellébeszélni. Ha igazat mondasz és őszintén beszélsz, akkor nem tudsz hibázni. Csak azzal tudsz hibázni, ha nem csinálod.


Nem hiszed el, hogy meg tudod csinálni.


Az emberek már azért el se kezdik, mert nem tudják elkezdeni, hogy sikeresek lehetnek. A jó hír az, hogy csak egyetlen egy dolog gátol abban, hogy elhidd, hogy sikeres lehetsz: a saját tapasztalataid. Az eddigi élettapasztalatod mondatja veled azt, hogy nem lehetsz sikeres. Ezt a nagyon ,,egyszerű” dolgot kell csak félretenni. A jó hír az, hogy erre rengeteg példát látsz, hogy milyen egyszerűen tud működni. A DXN sikeres vezetői közül senki se úgy jött ebbe az üzletbe, hogy sikeresek voltak a Network marketing-ben. Vannak, akik a saját szakmájukban sikeresek voltak, de inkább jellemző az, hogy mélyponton voltak az életük egy adott szakaszában, és szerettek volna ebből kitörni. Ezért is kerestek egy lehetőséget, és nem számított az, hogy honnan jöttek és milyen tapasztalataik voltak. Egyetlen egy dolog számított: az aktivitásuk. Ezeknek az embereknek volt aktivitásuk.


Egy valós MLM üzletben a sikerese és sikertelen embert csak ez az egy dolog különbözteti meg: az aktivitás.


Ha valaki a hálózatodban arról panaszkodik, hogy nem megy neki ez az üzlet, akkor biztos lehetsz, hogy az az oka, hogy nincs aktivitása. Ha valaki a segítségemet kéri, azt mondja, nem működik neki ez az üzlet, azt szoktam neki mondani: sajnos így nem tudok segíteni, mert amit mondasz, az túl általános. Nagyon szívesen segítek neked, ha visszajössz egy hét múlva, és elmondod, mit csináltál az előző héten. Akkor megmondom neked, hogy mit csináltál jól és rosszul. Sejtheted, hogy ezek az emberek zömében nem jönnek vissza, mert nem tudnának mit mondani, mert hiányzott az aktivitásuk.


Tehát az aktivitásnövelés összefoglalva: vagy azért nincs aktivitása, mert nem szereti csinálni, vagy azért, mert nem hisz benne, hogy sikeres lehet. Először magadban ezeket kell tisztázni. Utána tudunk arról beszélni, hogyan tudod az aktivitásod hatékonyágát növelni.


Ha meg van az aktivitásod, akkor 2 pilléren múlik a hatékonyságod. Az egyik üzleti gondolkodásmód, a másik egy módszer, amit használok: a megelőző kifogáskezelés.


A DXN üzleti gondolkodásmód legfontosabb alapja az, hogy ez egy vállalkozás. Akinek DXN hobbija van, akkor a cégtől ne várj pénzt. A hobbi az csak viszi a pénzt. Aki csak megpróbálja, annak a cég is csak megpróbál fizetni. Ha üzleti szintű jövedelmet szeretnél, akkor vállalkozásként kell a DXN-re tekintened. A saját vállalkozásodban te határozod meg a szabályokat. Én a saját szabályaim miatt tudok hatékony lenni. Nagyon sok Network marketinges könyvet elolvastam, de egy dolgot hiányolok belőlük. Az én legfontosabb tapasztalatom a Network marketing-gal kapcsolatban a következő: az emberek 90%-a nem azért csatlakozik az üzletedhez, mert pénzt akar keresni, hanem azért, hogy ellopja a te drága üzleti idődet. Ez így nagyon durván hangzik, ugye? Pedig ez az igazság. Nem szeretném, hogy ha félreértenéd. Ezek az emberek nagyon aranyos, szimpatikus emberek. De föl kell ismerned, hogy velük a szabadidődet kell töltened, mert másképp nem lesz üzleti jövedelmed. Hiába van meg az aktivitásod, ha nem veszed figyelembe ezt a szabályt. A sikered azon múlik, hogy meg tudod különböztetni, hogy azok közül, akik csatlakoztak, ki az, aki pénzt akar keresni, és ki az, aki ,,lopni” jött ide. Ha ezt meg tudod különböztetni, sokkal hatékonyabb lehetsz.


Megelőző kifogáskezlás diavetítésért kattints ide:  SlideShare PowerPoint


Azokkal foglalkozok, akik pénzt akarnak keresni.


Hogy működik ez az én üzletemben? Ha valaki csatlakozik, akkor nyilvánvalóan nagyon örülök neki, és elmondom neki a szabályokat: ,,Szeretném veled tisztázni, hogy te nem az én üzletemet építed, hanem a sajátodat. Ezért én soha nem foglak felhívni, hogy miért nem csinálod ezt az üzletet, ugyanis ez a te üzleted. Viszont én a szponzorod vagyok, és te bármikor felhívhatsz engem, hogy segítsek neked. De neked kell kérned és tudd, hogy szívesen segítek.”


Nyilvánvalóan az emberek többsége nem hív föl, de ez nem az én problémám, hiszen azokra tudok fókuszálni, akik valóban pénzt akarnak keresni. Nyilvánvalóan nem szerencsés egy új embernek mindig ugyanazt elmondani, ezért az előadásokat feltöltöm a YouTube csatornámra különböző nyelveken. Tölts fel te is a saját csatornádra és ajánld az érdeklődőidnek.


Ha van egy új belépőm, elmondom neki a szabályokat. Az első lépés az, hogy megtanuld, miről szól a DXN üzlet. Nem kell pont így csinálni, nem kell vele egyetérteni, de tudnod kell azt, hogy mi ez az egész. Tehát az első lépés az, hogy nézd meg ezeket a videókat, írd közben össze a kérdéseid. Ha készen vagy ezzel, gyere vissza és beszéljük meg a kérdéseid.


Mi szokott történni? Nagyon kevés ember jön vissza, de ez nem az én problémám, hiszen ők nem akarnak pénzt keresni. Ahhoz, hogy elérd a DXN-ben a Crown Ambassador (Koronás Nagykövet) szintet, csak 20 olyan embert kell találnod, aki tényleg dolgozni akar. Ez nagyon kis szám Ha pl. 5 év alatt akarsz Crown Ambassador lenni, akkor évente csak 4-et kell találnod. 3 havonta egyet. Ez semmi igaz? Ezt simán meg tudod csinálni akkor, hogy miközben ezeket az embereket keresed, nem olyanokkal foglalkozol, akik amúgy nem akarnak pénzt keresni.


Az emberek nagyon kényelmesek, nagyon könnyű sokszor felhívni a szponzorukat, hogy válaszoljon egy kérdésre.


Én azért csatlakoztam a DXN üzlethez, hogy szabad ember legyek.


Ha egyfolytában csörög a telefonom, akkor abból bizony az életben nem lesz szabadság. Ezért üzletileg kellett gondolkodnom: aki nincs benne a telefonom névjegyzékében, az nem létezik. Ezt egy nagyon sikeres vállalkozótól tanultam. Aki nincs velem közvetlen kapcsolatban, az ne hívjon, küldjön emailt, sms-t ha kapcsolatba akar velem lépni. Ez lehet, hogy durván hangzik, de ha sikeres akarsz lenni, akkor hatékonynak kell lenned. Mindenki engem hívogatott, mert ez egyszerűbb volt. Ezért hoznom kellett egy szabályt: ha azt láttam, hogy olyan hív az alsóvonalamból, aki nem direktem (közvetlen szponzoráltam), hanem ,,mélységben van”, akkor nem vettem fel a telefont. Felhívtam a szponzorát, hogy ,,Figyelj, az alsóvonalad keresett, csak rossz számot hívott. Hívd föl, és beszélj vele” :) Nem az a feladatom, hogy ,,magamra húzzam a hálózatot”, hanem az, hogy a direktjeimet, akik üzletet akarnak építeni, megtanítsam arra, hogy hogyan tudnak dolgozni nélkülem. Átadom nekik a tudásom, amihez ők is hozzáteszik a magukét, alkalmazzák, és a passzív jövedelem működik. Ez a Network marketing (hálózatépítés) lényege.

 

DXN IAEA program: aktivitás és hatékonyság növelés

 

Csak 20 emberre van szükséged, hogy maximalizáld a jövedelmed. 20 emberre, akik akkor is dolgozna, ha te nem csinálnál semmit.  Ez a 20 ember tudja, hogy hol találja meg az információt. Tehát amikor a direktem keresett egy olyan információért, ami egyébként az intranetben is benne van, akkor nem válaszoltam neki. Nem azért nem válaszoltam, mert én olyan rosszindulatú vagyok, hanem azért, hogy megtanítsam arra, hogy tud hatékonyan dolgozni. Megmondtam neki, hogy: ,,Ez az információ ott van az intranetben is. Keres meg, és ha nem találod, akkor gyere vissza. Akkor sem fogom megmondani, csak megmondom, hogy hol találod.” (az intranet egy DXN-es online hálózatépítést támogató információs rendszer.) A jó hír az, hogy senki sem haragudott meg ezért. Mindenki megértette, hogy így működik hatékonyan a vállalkozás. Gyakran látom, hogy az emberek azokkal töltik az idejüket, akik nem akarnak pénzt keresni, vagy odamennek, ahol a sikeres alsóvonaluk van. Pont oda nem kell menni, mert ott működik nélküled is. Ha még nincs 20 embered, addig arra kell fókuszálni, hogy újabbakat találj.


Tehát ez egy vállalkozás. Ha üzleti jövedelmet akarsz, akkor így kell gondolkodnod.


Nagyon fontos, hogy a te sikered nem a szponzorodon múlik. A te sikered rajtad múlik. A DXN termékek kiválók, a DXN marketingterve a legjobb. Minden információt megtalálsz az interneten. A te sikered az üzleti időd hatékony felhasználásán múlik csak. Csak nézz rám, semmilyen különleges tulajdonsággal nem rendelkezem. Csak olyan tulajdonságaim vannak, amik amúgy hátrányosak a Network marketingben. Azzal ellentétben, amit most a színpadon látsz, én egy visszahúzódó és csöndes ember vagyok. Társaságban nem szoktam beszélgetést kezdeményezni. Viszont az üzleti időmet nagyon hatékonyan használom ki. Semmilyen alibi munkát nem végzek, csak az számít, ami a hatékonyságot növeli. Nagyon fontos tudnod, hogy a bónusz az a forgalomból jön. Ha azt gondolod, hogy a bónuszod (jutalékod) nem megfelelő, akkor a forgalmad nem megfelelő. Ha megnézzük a többi MLM céget, akkor ezen a piacon nincsenek csodák. A bináris jutalékot ne számoljuk, mert az nagyon megtévesztő. Ott egyenlően kell lenni mindkét lábon a forgalomnak ahhoz, hogy a jövedelmed maximalizálni tudd. Van néhány olyan komoly, több mint 20 éve működő MLM cég, aminek gyárai és termelő kapacitása van és a termékei nincsenek túlárazva. Ezek a cégek 40-60%-nál többet nem tudnak visszaosztani. Bárki ennél többet oszt vissza, ott a termék túl van árazva. A kérdés csak az, hogy a cég hova helyezi a súlypontot: az elején fizet többet, vagy inkább később, a karrier magasabb szintjein. A DXN a vezetői bónuszban fizeti vissza a legtöbb pénzt.


Amíg valaki csak dolgozgat, addig kevesebb a részesedése.


Akinek már viszont gyémánt szélessége és gyémánt mélysége is van, az kapja a több pénzt. Ha esetleg irigykedve nézel más MLM cégekben olyanokat, akik úgy tűnik, hogy többet keresnek, mint te, akkor tudnod kell, hogy mögöttük egy nagyobb forgalom áll. Valószínűleg termékcsomagokat eladó üzletről van szó, ahol a direktértékesítés miatt gyorsan nagy forgalmat lehet generálni, csak ez ugye a direktértékesítéstől függ. Láttam egy ilyen cég csúcsvezetőjének a jövedelmét. Nagyon vonzó volt, de volt vele egy óriási probléma: hullámzó volt, attól függően, hogy milyen volt az adott hónapban a direkt eladás. Az én jövedelmem a DXN Ganoderma kávé üzletben viszont stabilan növekvően állandóan felfelé mutat. A passzív jövedelem a fogyasztóktól függ. Mielőtt azon kezdenél gondolkodni, hogy a DXN jól fizet-e vagy sem, akkor tarts önvizsgálatot. Nézd meg az aktivitásod, nézd meg a forgalmad, és rá fogsz jönni, hogy nem a bónuszod kevés, hanem a forgalmad.


Nagyon fontos az üzleti tervezés.


Nem kell bonyolult Excel táblázatokra gondolni. Nagyon egyszerű a mi üzletünk: azon múlik a sikered, hogy hány embernek mutatod meg. Nézd meg a jövő heti naptárad. Az mutatja az üzleted értékét. Ha a jövő heti naptárad üres DXN szempontjából, akkor azért van akkor üzleted, amekkora. Aki online dolgozik, le lehet ez fordítani úgy is, hogy milyen online munkát, blog-írást, skype beszélgetést stb. tervezett be, illetve betartja-e naponta azt a munkamennyiséget, amit betervezett. A DXN-nek fantasztikus a marketingterve. Semmilyen elvárást nem támaszt veled szemben, semmilyen nyomás alá nem helyez. Csak rajtad múlik, milyen elvárásokat támasztasz magaddal szemben. A DXN marketingterve azt tudja, hogy ha félévig nem csinálsz semmit, akkor is onnan folytatod, ahonnan abbahagytad. A rendszer egyáltalán nem büntet téged. Ha valaki becsatlakozott, hozott egy embert, 5 évig nem is vásárol semmit, közben az embere alatta felépített egy óriási üzletet. Ez a valaki 5 év után visszajön, megveszi a bónusz jogosultsághoz szükséges pontértékért a termékeket, és ugyanúgy megkapja a bónuszt az embere után. Én nem tudok még egy ilyen korrekt üzleti modellről.


Sajnos a kultúránkban viszont az van benne, hogy valakinek nyomnia kell bennünket, ha eredményt akarunk elérni. A tény viszont, hogy ez csak te saját magad lehetsz.


Tehát meg kell tervezned az üzletedet. Meg kell határoznod, hogy mennyi üzleti időd van. Lehet, hogy van egy főállásod még, van valami olyan tevékenységed, ami fontosabb jelen pillanatban, de ha üzletet akarsz, meg kell határoznod, hogy hány órát szánsz erre a lehetőségre. Amíg ezt nem határoztad meg, nincs üzleted. Mondhatod azt, hogy napi 1 órád van, napi 3 órád van, vagy csak heti 3 órád, de határozd meg az üzleti időd. Írd be a naptáradba, hogy ez a DXN üzleti időd. Utána ezt az időt töltsd ki hatékonyan, aktívan. Nem alibi munkát végzünk. A Facebook-ozás nem online üzletépítés. Az szabadidős tevékenyég. Az aktivitásod hatékonyságát az határozza meg, hogy hány embernek mutatod meg az üzletet. Itt van a jövő hét, ennyi időm van a DXN üzletre, ezt fogom csinálni. Ez nem probléma számomra, hiszen szeretem. Semmi olyan dolgot nem kell csinálnom, amit nem szeretek. Amit megterveztem, azt illik megcsinálni. Nem a szponzorom, hanem magam miatt. Akkor tudom csak megcsinálni, ha megterveztem. Utána ellenőrzöm, hogy megcsináltam-e a saját elvárásomnak megfelelően, nem másénak. Tervezem – megcsinálom - ellenőrzöm. Ellenőrzöm, hogy hatékony voltam-e, hogy kivel töltöttem az időmet.


A következő az után követés. Ennek hiánya a legbutább hiba, amit üzletépítőként el lehet követni. Ha megmutattam valakinek az üzletet és a terméket, kaptam egy nem-et, és utána nem követem utó és pár év múlva találkozok vele egy DXN-es szemináriumon, ahogy épp a kitűzőjét veszi át. Erre van egy nagyon hasznos eszköz a DXN intranetben: a kapcsolati lapok,a hol Be lehet állítani emlékeztető küldést is, hogy ne kelljen mindent észben tartani.


Az előadás eddig az üzleti gondolkodásról szólt. A következő nagyon lényeges pont a megelőző kifogáskezelés: az illető helyett mondom el a beszélgetés során a kifogásait és válaszolom is meg.



Megelőzős kifogáskezelés


Miért is van erre szükség? Nézzük meg, hogyan is működik a Network marketing.


A Network marketing a világon mindenütt egyformán működik. Van egy lelkes üzletépítő, aki találkozik a jelölttel. Fantasztikusan bemutatja neki az üzleti lehetőséget, és a jelöltnek nagyon megtetszik, szeretné ő is csinálni. Így válnak el. A jelölt hazamegy, ahol a rokonai, férje, felesége, barátai, ismerősei mindannyian biztosítják arról, hogy ez egy szélhámosság, mert ez egy MLM, ez nem működik. De ami a legfontosabb:


Mindannyian elmondják neki, hogy erre ő abszolút mértékben alkalmatlan.


Ez mindenütt így működik. Nekem is mindenki ezt mondta: ,,Eddig ez a legbutább ötleted, senki nem fog gombás kávét inni Európában. A legjobb az, hogyha ezt most azonnal elfelejted. ” Így működik a Network marketing. Nem tudom megváltoztatni az emberek gondolkodásmódját, alkalmazkodni tudok hozzá. Egy barátom egyszer azt mondta nekem: ,,Tudod, mit beszélnek rólatok az emberek a hátatok mögött? Azt, hogy biztos nyertetek a lottón!” Tehát nem azt gondolják, hogy esetleg mégis isznak néhányan gombáskávét, hanem azt, hogy biztos valami külső segítséget kaptunk. Tehát a Network marketing mindenhol így működik, és ez ellen nem tudsz igazából semmit sem tenni. Amit tudsz tenni, az az, hogy alkalmazkodsz ehhez a tematikához, és erre a legalkalmasabb rendszer a megelőző kifogáskezelés.


Ha én találkozok valakivel, akkor elmondom neki, hogy tudja, hogy így működik az MLM üzlet. Elmondom neki, hogy mi fog történni, ha hazaér. Hogy ezek a barátai és rokonai nem az ő ellenségei. Azér mondják ezt neki, mert szeretik és meg akarják védeni egy kudarctól és az ő tapasztalataik alapján igazuk van. Mielőtt elkezdtem foglalkozni a Network marketinggel, hosszasan vizsgáltam azt, hogy miért utasítják el az emberek ezt az üzleti modellt. Hogy alapból mért zárkózik el az emberek többsége a Network marketing szavak hallatán. Rá kellett jönnöm, hogy nem a rendszerrel van ezeknek az embereknek problémája, hanem azzal, hogy vagy ők, vagy az ismerőseik, vagy az ismerősük ismerősei pénzt vesztettek ezzel az üzlettel. Ez az igazi probléma, és ha nem tanítom meg arra a jelöltemet, hogy hogy kezelje ezt a problémát, és az összes többi nagyon fontos kifogást, akkor az fog történni, hogy miután valaki, akivel egy nagyon jót beszélgettél, és azt mondja, hogy beregisztrál, másnak már nem vette föl a telefont, mert nem tudta megvédeni a döntését otthon. Tehát ezért fontos helyette kimondani azokat a kifogásokat, amik benne és az ismerőseiben megfogalmazódnak majd. Ha te nagyon profi és lelkes vagy, akkor sokszor az emberek nem mernek kifogásokat mondani. Nem akarják azt, hogy legyőzd őket. Nem akarnak veszíteni. Ha azt látja, hogy te mindent tudsz, akkor nem akar kifogásokat megfogalmazni. Az is lehet, hogy nála nem fogalmazódott meg ez a kifogás, ezért nem is tudtad megválaszolni. De ha a megelőző kifogáskezelést alkalmazod, akkor olyan kifogásokat is meg tudsz válaszolni, ami később merül csak föl. Tehát amikor majd összeállítod a hatékony aktivitásodnak a stratégiáját, akkor lehet a megelőző kifogáskezelés a stratégiád fő vonala. Gondold végig, mik voltak a te kifogásaid. Írd össze őket és tedd bele a beszélgetésedbe.


Érdemes összeírni a kifogástípusokat is. Ilyenek például:


,,Rossz tapasztalataim vannak."


Milyen rossz tapasztalatai lehetnek valakinek a Network marketinggel kapcsolatban? Pénzt vesztett vele. Nálunk nem lehet pénzt veszíteni. A DXN üzletben csak egyetlen egy dologgal lehet pénzt veszíteni: ha az ember elkezdi osztogatni a adagonként a kávékat. Ha adsz valakinek egy tasak kávét, egyetlen egy dolgot fogsz megtudni, amit addig is tudtál: az illető megkóstolja, és az mondja: ,, Ó, hát ennek nem gomba íze van!” Ez alapján nem lesz semmi tapasztalata, hogy megiszik egy adagot.


Jobb, ha egy dobozzal ad az ember, és azt mondja: ,,Itt van egy doboz kávé, nem kell kifizetned. Kóstold meg, ha nem ízlik, hozd vissza, nem kell kifizetned. Ha ízlik, majd amikor megittad az egész dobozzal, akkor majd kifizeted. Egyetlen egy kérésem van csak: úgy idd meg ezt a doboz kávét, hogy nem adsz belőle senkinek és csak ezt iszod.” Mi fog történni, ha ezt a stratégiát kipróbálod? Először is az emberek nagyon nagy része cikinek fogja érezni, hogy ne fizesse ki neked ott a helyszínen azt a 4-5 ezer forintot. Ha el akarod neki adni, akkor nem fogja megvenni, de ha azt mondod neki, hogy itt van ingyen és nem kell kifizetni, akkor ragaszkodni fog hozzá, hogy kifizesse. Lesz egy bizonyos százalék, aki elfogadja, de hidd el, hogy a 7 év alatt, amióta ezt a módszert alkalmazom, soha senki nem lépett le az egy doboz kávéjával. Szóval nem tudsz pénzt veszíteni.


A másik rossz tapasztalat az, hogy nyomta a marketingterv az illetőt. Nálunk a DXN-nél semmi aktivitási kötelezettség nincs. Hanem vásárolsz, nem kapsz bónuszt, ennyi. De az emberek mindig alattad maradnak, és bármikor újrakezdheted. Tudom azt, hogy ez az egyik leggyakoribb kifogás. Ezért azt mondom az illetőnek, hogy: ,, Tudom azt, hogy nagyon sokan úgy gondolkodnak, hogy nem foglakozom ML M-mel, mert rossz tapasztalataim vannak.” Aztán elmondom neki, hogy az embereknek miért vannak rossz tapasztalatai. Én mondom el helyette ezeket a kifogásokat, és válaszolom is meg helyette, mert én is ugyanígy gondolkodok. Tehát nem egy ,, fénylő arcú MLM-droid” vagyok, hanem egy gondolkodó ember, aki ugyanúgy gondolkodik bizonyos dolgokról.


A másik kedvenc kifogás, amit kapni szoktam az, hogy:


,, Ó, én nem ilyen típusú ember vagyok!” 


Erre el szoktam mondani, hogy: ,, Ha valaki, akkor én biztos, hogy nem olyan típusú ember vagyok.”


,, Ez biztos valami átverés.”


Tisztázzuk vele, hogy itt nem lehet szó átverésről. Elmondom neki, hogy : ,, Nagyon sok emberben félelmek vannak, hogy ez valami átverés. Nem azért mondom, hogy jó ez a kávé, mert ezt a Network Marketing üzletet építem, hanem azért építem ezt a Network marketing üzletet, mert jó a kávé.” A kettő között óriási a különbség. Tehát ezeket kimondhatom helyette, hogy én is úgy gondolkodtam, hogy lehet, hogy ez átverés. De számos pont alapján látom, hogy nem.


,, Nincsenek ismerőseim, akiket meg tudok szólítani.”


Régen a Network Marketingben az első lépés az volt, hogy írjál névlistát. A legtöbb ember karrierje már itt kettétörik. ,, Kit írjak föl, kit érdekelhet a Network Marketing?” Azt szoktam mondani, hogy: ,,, Van egy nagyon jó hírem. Nem kell nálunk névlistát írni, mert mindenkinek korlátlan számú kávéfogyasztó ismerőse van. Ha valaki nem hiszi el ezt nekem, próbálja meg összeírni azoknak az embereknek a nevét, akik kávéznak. Senki sem tudja a listát befejezni.”


Nagyon sok embernek gyors pénzügyi megoldásra van szüksége. Azonnal pénzt akar keresni. Akkor itt a lehetőség: a DSP program. Már a következő héten tud pénzt keresni. Csak ezeket a kifogásokat helyette kell kimondanom, mert ő nem fogja kimondani.

 

 

DXN Cream Coffee: cukormentes tejeskávé Ganodermával

 


,, Drága a kávé.”


De lehet, hogy ha te profi vagy, ezt nem meri kimondani, és egyszerűen megmarad abban a hitben, hogy ez a kávé drága. Ezért én minden alkalommal beszélek erről: ,, Mikor először megláttam a kávé árát, úgy gondoltam, hogy ez drága, és ez nagyon befolyásolta a döntésemet. Ma azt kell, hogy mondjam, hogy ez a kávé nem drága. Meg is tudom indokolni, hogy miért: többe kerül, mint egy másik kávé, viszont több is van benne. Ha valaki bemegy a boltba és összeírja, hogy mennyibe kerülnek a kávék, és megnézi, hogy mi van bennük, akkor azt látja, hogy jelentősen olcsóbb, mint a mi kávénk. Viszont hogyha megnézi, hogy mennyi kávé van benne, megnézi, hogy ott egy gramm kávéért mennyit fizet, és mennyit fizet nálunk egy gramm DXN kávéért, akkor ez a nagy különbség lecsökken. Még mindig többe fog egy kicsit kerülni a mi kávénk, de a miénkben ott van a Ganoderma és a Ganodermának a hatása. Azt szoktam mondani egy új jelöltnek: ,, Arra jöttem rá, hogyha valaki elkezdi fogyasztani ezt a kávét és megszűnik tőle a gyomorégése, akkor nem fogja érdekelni, hogy mennyibe kerül ez a kávé, mert az, amennyivel ő többet fizet ezért a kávéért az elhanyagolható ahhoz képest, amit profitál ebből egészségileg.”


,, Nincs pénzem, hogy befektessem.”


Nem kell a DXN-ben befektetni.


,, Nem tudom, van-e rá időm”


Semmilyen időkorlát nincsen.


Össze kell írni azokat a kifogásokat, amikkel eddig találkoztál és történetekbe ágyazva el kell mondani. Hiszen a cél az, hogy ne csak úgy álljon fel a végén, hogy érti, hogy mi ez és akarja, hanem hogy meg tudja védeni otthon a döntését. Csak ekkor tud elindulni ebben a munkában hatékonyan.


Tehát a hatékony üzleti beszélgetés második pillére az üzleti gondolkodás mellett az, hogy megelőző kifogáskezelést végzek, és egy nagyon jó hangulatú beszélgetést tudok így generálni, mert a beszélgetés nem arról fog szólni, hogy ő mond valamit én pedig megcáfolom és bebizonyítom, hogy ő rosszul gondolkodik. Mert lehet, hogy én ,, győztem” azon a beszélgetésen, de hogy ő nem fog csatlakozni, az biztos. A leghatékonyabb az, ha tudsz sikertörténetet hasonló emberekről.


Visszatérünk a tervezés részhez. A tervezésnek az is a része, hogy összeállítom a prezentációmat. Összeállítom azt, hogy hogyan végzem a megelőző kifogáskezelést, és utána ellenőrzöm, hogy mennyire feleltem meg a saját elvárásaimnak.


Nagyon sok ember hallott már a Network Marketingről. Nagyon sokan elutasítók ezzel kapcsolatban. Nekem ő a célcsoportom, mert belőlük van több. Nagyon szeretek ilyen emberekkel beszélgetni, hiszen én is ilyen voltam a saját tapasztalataim alapján.


Egy nagyon fontos kifogás, amiről nem szeretnek beszélni:


,, Hogyan adjam el magamnak, hogy ilyen MLM-esdivel fogok foglalkozni?”


Egy kicsit szégyellenék magukat, ha így lenne, azt hiszik, mindenki le fogja őket nézni.  Mondhatsz bármilyen érvet, már csak ezért sem fognak MLM-mel foglalkozni. Az én történetem erre, amivel bebizonyítom az embereknek, hogy ez nem ciki dolog. A leghatékonyabb dolog az őszinteség. El szoktam mondani, hogy nagyon sokan így gondolkodnak, de az MLM is egy szakma. Lehet nagyon amatőr és nagyon profi módon csinálni. Ha valaki profin csinálja, azon nincs mit szégyellni.



Az MLM is egy szakma. Lehet nagyon amatőr és nagyon profi módon csinálni. Ha valaki profin csinálja, azon nincs mit szégyellni.



Számomra is ez volt a legnagyobb kihívás. Mikor a tükörbe nézve arra gondoltam, hogy Network Marketinggel foglalkozom majd, akkor nem volt olyan jó érzés bennem. ,,Biztos, hogy ezt akarod? A múlt hónapban a marketingszövetség előtt tartottál előadást, most pedig gombáskávéval fogsz házalni? Nem gondolod, hogy ez egy óriási visszalépés?” Nehéz volt ezt az egómnak megmagyarázni. ,, Úristen, mit fognak rólam gondolni az ismerőseim?” Ha nem rendezem ezt a dolgot magamban és a jelöltemben, akkor nem tud elindulni. Egy Forbes-magazin rendezvényen egy sikeres sztárvállalkozó beszélt az ő forgalmi adatairól, és nagyon meglepődtem, mikor meghallottam az ő forgalmi adatát. Gyorsan kiszámoltam az enyémet, és azt látta, hogyha az ő forgalma 100%, akkor az enyém kb. 35-40% volt. Tehát azt gondolom, hogy ebből a lenézett Network Marketing üzletből néhány éven belül nagyobb forgalmat fogok csinálni, mint az ő sztárvállalkozása. Mert ha valamit profin csinálsz, akkor nincs rajta mit szégyellni, és ez az MLM-re is igaz.

febr

20

Finom és egészséges szudáni hibiszkusz ital a DXN-től Malajziából


Roselle Juice egészségtudatos édesszájú embereknek

 

A Roselle (Hibiscus sabdariffa) egy Szudánban őshonos hibiszkusz faj. Ez egy trópusi egynyári növény. A következő neveken is ismert: Hibiscus, jamaicai rózsa, Rosella, roselle, Rozelle, Rozelle kender, jamaicai tea virág, Java Jute, okra zselé, jamaikai sóska, floridai áfonya, guineai Sóska, hibiszkusz, indiai sóska, Natal sóska, núbiai tea, rózsaszín limonádé, queensland-i zselénövény, karkade (egyiptomi hibiszkusz tea), karkadi, vörös sóska és vörös tea.

 

 

Édesség és egészség kéz a kézben: a finom Roselle Juice a DXN-től

 

 

A Roselle a mályva család tagja. Öt szirma és tölcsér alakú virága van. A Roselle magvait, leveleit, gyümölcseit és gyökerét használják különböző élelmiszerekben. A Roselle részei között a húsos piros kelyhe a legnépszerűbb.

 

Használata nagyon széleskörű. Számos betegség gyógyításában alkalmazzák, például megfázás, székrekedés és gyengeség esetében. A Roselle fogyasztása hozzájárul az egészséges terhességhez és a fogak és az íny egészségéhez is. A népi hagyományok szerint a Roselle ital egy orvosság a rák ellen. Ezt vörös Roselle kelyhek vízbe áztatásával készítik. Lekvárt és zselét is készítenek Roselle-ből, melyet élelmiszerként a 17. századtól használnak.

 

 

Miért rendkívül egészséges a DXN Roselle Juice?

 

Teljesen természetes termelési folyamat eredménye

 

A DXN cégnek saját Roselle ültetvénye van, ahol nem használnak sem tartósítószert, sem színezéket és mesterséges ízesítőket. A DXN a teljesen organikus Roselle ültetvénye a JAKIM által aláírt Halal tanúsítvánnyal rendelkezik.

 

(A JAKIM (Malajziai Iszlám Fejlesztési Minisztérium) a fő ügynökség ami iszlám ügyeket szövetségi szinten kezeli Malajziában. A Malajziai Iszlám Ügyek Nemzeti Tanácsának (MKI) titkárságaként is működik.)

 

Feldolgozására egy ISO 14001 és GMP (Good Manufacturing Practice = Jó Előállítási Gyakorlat) tanúsítvánnyal rendelkező gyárban exkluzív berendezések és a kifinomult technológia alkalmazásával kerül sor.

 

 

A DXN malajziai organikus szudáni hibiszkusz (Roselle) ültetvénye HALAL tanúsítvánnyal ellátva

 

 


Saját tapasztalatom a DXN Roselle Juice-zal

 

A DXN Roselle Juice egyik kedvenc egészséges italom finom édes íze miatt. (Igen, még mindig  édesszájú vagyok, és ez nem fog változni a jövőben sem. :))

 

 

 

 

 

 

A használati utasítás szerint készítem el. 1 rész DXN Roselle Juice-t 8 rész vízzel keverek össze. A színe gyönyörű vörös az eredeti csomagolásában. Halványabb lesz vízzel összekeverve. Ez félrevezető lehet, de a Roselle Juice nem veszít semmit értékéből vagy ízéből. Biztosíthatlak titeket, hogy nagyon édes, és a DXN cég által javasolt 1: 8 keverési arány megfelelő. Ez egy újabb DXN egészséges ital, amit literszámra tudnék fogyasztani a Cordypine-nal és a ">Morinzhi-val együtt.

febr

11

A DXN Spirulina tökéletes élelmiszer minden korosztálynak

 

A Spirulina kicsi zöld, tápanyaggal jól feltölt! :)

 

Mint az a videóban látható, én inkább a elrágom a Spirulina tablettát. 10 tabletta a napi DXN Spirulina adagom. Így gyorsabban felszívódik. Szerintem DXN Spirulina egy kiváló ízű szuperétel. Finom, kicsit mogyoróhoz hasnoló íze van. Utána mindig iszom vizet, vagy DXN italokat, mint a Morinzhi, Roselle vagy Cordypine.

 

Mivel ez a zöld alga hajlamos beragadni a fogaim köze, ezért csak akkor rágom meg, ha otthon vagyok. Ha megrágják, kissé Halloween-es szörny kinézete lesz tőle az ember fogának, hehe. Azt javaslom, hogy ha ezt a DXN terméket pl. munkahelyen fogyasztja valaki, inkább nyelje le a tablettákat. Nagyon picik, jól csúsznak, nekem sosem akadt meg a torkomon.

 

 

Takács Gergely esete a DXN Spirulinával ... :)

 

 



Alapvető élelmiszer, nem táplálékkiegészítő: Spirulina és Ganoderma

 

A DXN Ganodermával együtt a Spirulina szuperétel tabletta tartalmazza mindazokat az alapvető tápanyagokat, melyek az egészséges szervezet működéséhez szükségesek. A DXN vezérigazgatója dr. Lim nem hívja őket étrend-kiegészítőknek, hanem élelmiszernek. Azt nyilatkozta egy interjúban, hogy az ő étrend-kiegészítői az összes többi étel, melyet étkezései során elfogyaszt, mint például a zöldségek, rizs és a gyümölcsök. Ha az emberek nem szeretnék annyira az evés érzését és a finom ételek elfogyasztása által okozott örömöt, simán élhetnek e két alapvető termékeken: a DXN Reishi (Ganoderma) gyógygombán és a Spirulinán.

 

DXN terméktapasztalatok: Spirulina adagolása és fogyasztása

 

 


Spirulina alkalmazása fogyókúrában és testtömeg növelésben

 

Kis mérete és rendkívül magas tápértéke következtében a DXN Spirulina kitűnő választás testsúlycsökkentő diéták esetén is. Fogyókúráknál ajánlott a tablettákat vagy a Spirulina port körülbelül fél órával étkezés előtt bevenni kb 2 pohár vízzel. Ez jóllakottság érzését keltve kitölti a gyomrot, így kevesebb élelmiszer szükséges az éhség kielégítéséhez. Én DXN MycoVeggie-t is fogyasztok ezen okból.

 

A Spirulina működik a másik irányban is, ha valaki meg akarja növelni a testsúlyát. Ez alatt nem azt értem, hogy hízlal. Spirulina és a Lingzi (pecsétviaszgomba) optimalizálja a test funkcióit és általános állapotát, így a testsúlyt is.

 

 

A Spirulina nem csodaszer, mozogni is kell!

 

Ha én nem ugrok fel, megteszik helyettem a kilók :D

 

 

Természetesen a Spirulina sem olyan csodaszer, hogy rendszeres napi testmozgás nélkül lefogyasszon vagy jól megizmosítson. Mozogni kell, hiszen a sportnak nem csak az egészségben, hanem a boldogságban is nagy szerepe van. A hosszabb távú. legalább 20 perces intenzív mozgás, pl.: aerobic, futás, séta, kerékpározás, úszás fokozza az endorfinok (boldogsághormonok) felszabadulását. A mindennapi stressz következtében megemelkedik a kortizol (stressz hormon) szintje. Ez megemeli a vérnyomást és a vércukorszintet és szervi károsodásokhoz vezethet. A testmozgás a megemelkedett kortizol szintet visszaállítja normál értékre. Ha rendszeres sportol valaki, az pszichésen is részesül a testedzés előnyeiből: megnövekedik az önbizalom és a depresszió is könnyen leküzdhető és kiküszöbölhető.