A weboldal cookie-kat használ. További információk.
  • ganoderma ganoderma-text KÍNÁBAN MÁR TÖBB EZER ÉVE
    RENDKÍVÜL HATÉKONY
    GYÓGYNÖVÉNYKÉNT TARTJÁK SZÁMON.
    OLYAN GYÓGYNÖVÉNY,
    MELYNEK NINCS MELLÉKHATÁSA
    MÉG HOSSZÚ TÁVÚ HASZNÁLAT UTÁN SEM.
    JAVÍTJA A SZERVEZET ÁLTALÁNOS
    ÁLLAPOTÁT, ÖNGYÓGYÍTÓ KÉPESSÉGÉT.
  • ganoderma ONE DRAGON MODELL A TERMELÉSTŐL AZ ÉRTÉKESÍTÉSIG
    A TELJES FOLYAMATOT
    A VÁLLALAT TARTJA KÉZBEN.
  • ganoderma VÁLTSD VALÓRA AZ
    ÁLMAIDAT A DXN-NEL!
    RAGASZKODJ
    AZ EGÉSZSÉGEDHEZ!
    LÉGY ANYAGILAG
    FÜGGETLEN!
    ÉLJ MAGASABB
    ÉLETSZÍNVONALON!
    VALÓSÍTSD MEG
    ÖNMAGAD!
CSATLAKOZZON
MOST!
2017 November
H K Sze Cs P Szo V

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

 

 

 

 

 

Hírlevél feliratkozás

Keresztnév:

E-mail:

Termékismertető   Üzleti lehetőség

Írja be a képen látható feliratot!

captcha
Kérek egy újat!

Visszahívunk!

Ha úgy érzed, hogy inkább személyesen szeretnél erről az üzletről velem, vagy munkatársaimmal beszélni, add meg a
Nevedet:

 

Kérlek a telefonszámod mellett add meg az országod kódját (amennyiben nem Magyarországon élsz)!

telefonszámodat:

 

vagy Skype elérhetőségedet:

 

vagy e-mail címedet:

 

és írd be a képen látható feliratot!

captcha
Kérek egy újat!

 

márc

18

Megelőző kifogáskezelés a DXN kávés MLM üzletben

2017.03.18 - szombat

Hogyan kezeljük és előzzük meg a kifogásokat DXN Ganoderma kávés MLM üzletben?


A megelőző kifogáskezelésről osztok meg veletek néhány hasznos gondolatot.


A kapcsolatfelvevő megbeszéléseimbe, az első tárgyalás során 2 módszert használok. Az egyik a miérttel kezdés: arról beszélek, hogy én miért kezdtem el ezzel az üzlettel foglalkozni, miért jó nekem ez az üzlet és nem arról, hogy a tárgyalópartneremnek miért lehet jó. A másik a megelőző (preventív) kifogáskezelés, ami az előadás témája.


Az előadás főbb pontjai:


  1. Miért is van a megelőző kifogáskezelésre szükség?
  2. Mik voltak a te saját kifogásaid?
  3. Hogyan kell felkészülni a tárgyalópartnerből?
  4. Kifogástípusok összeírása
  5. Megoldási példák felsorolása


Felmerülhet sok mindenkiben a kérdés:

,,Miért is van szükség megelőző kifogáskezelésre?"


Ha a beszélgetés célja, hogy egy törzsvásárlót tájékoztassak, akkor is van szükség megelőző kifogáskezelésre a termékkel kapcsolatban, de ez most egy üzleti szintű megközelítés, ahol valakit üzleti szempontból szeretnék tájékoztatni a DXN Ganoderma kávés MLM üzletről. Az első dolog, amiért szerintem nagyon nagy szükség van a megelőző kifogáskezelésre, az az, hogy:


A tárgyalópartnered jó néhány esetben nem meri kimondani a kifogását, mert látja, hogy felkészült vagy, és nem akar veszíteni.


Megelőző kifogáskezelés a DXN Ganoderma kávés MLM-ben, YouTube videó:

 


Ha a tárgyalópartnernek bebizonyítják, hogy nincs igaza, az rosszul esik neki, nem fog csatlakozni


Tehát nem az a jó tárgyalás, amin bebizonyítod, hogy a tárgyalópartnerednek nincs igaza, hogy nem ért hozzá, és mindenben te látod jól a helyzetet. Lehet, hogy te a végére ,,győzöl”, és azt mondod, hogy: ,,Oké, mindent elmondtam neki és meggyőztem.” Viszont ő nem fog csatlakozni, mert ő egy vesztes helyzetben fogja magát érezni, hiszen te  ,,lemostad a pályáról” , mindenben megcáfoltad a véleményét. Tehát ha nem meri kimondani a kifogását, akkor te nem tudod megválaszolni, és ilyenkor fordulhat az elő, amivel már talán te is találkoztál, hogy valaki mosolygott, azt mondta, hogy átgondolja, utána viszont nem tudtad elérni telefonon, nem válaszolt az emailjeidre, majd egyszer nagy nehezen nemet mondott mindenféle indok nélkül. Ez mind arra vezethető vissza, hogy nem beszélte ki a kifogásait, és ezt nem tudtad kezelni.


Másrészt, ha elmondod a feltételezhető kifogásait, akkor egyet tudsz vele érten, és azt fogja látni, hogy teljesen az ő oldalán vagy. Sok olyan kifogást is tudsz kezelni, ami nem merült föl benne, de amikor majd hazamegy, akkor majd szembesítik vele, hiszen másokban felmerülnek.


A megelőző kifogáskezeléssel egyszerűbben fel tudod vállalni az MLM-et.


Valószínűleg ti is azt tapasztaljátok, hogy ennek a 3 betűs szónak itt Magyarországon nem túl magas az image-e, nem a megfelelő helyén kezelik ezt a szakmát. Ha te azzal nyitsz, hogy miért fantasztikus üzlet az MLM, és nem fogalmazod meg az MLM-mel kapcsolatos nagyon gyakori kifogásokat, akkor nem jó helyről indulsz. Ha viszont a megelőző kifogáskezelést alkalmazod, akkor már az elején azt tudod mondani, hogy: ,,Én is hasonlóan gondolkodtam az MLM üzletről, de a DXN MLM más.” Itt el tudod mondani, hogy a DXN MLM üzlet miért más.


A megelőző kifogáskezelést alkalmazva te tudod irányítani a beszélgetést.


Mondod a kifogásokat, megválaszolod őket, abban a mederben folyik a beszélgetés, amiben szeretnéd, és nem töri meg ő más kifogásokkal, mert te eleve egy kifogást kezelsz. Lehet, hogy a kifogás, amit te kezeltél, nála nem fogalmazódott meg, de akinek majd otthon elmondja, miről beszélgettetek, annak majd elmondja azt is, hogy te mit mondtál ezzel kapcsolatban. Az emberek sajnos hajlamosak emlékezni a negatív dolgokra, így a kifogásokra is, de arra is fognak emlékezni, hogy te ezeket hogyan kezelted. Pozitív érzései is lesznek, hiszen vele foglalkozol, hiszen teljes mértékben az ő oldalán állsz. Én így építem föl a beszélgetéseimet. Ezeket nem egy könyvben olvastam, hanem ez a saját gyakorlati tapasztalatom. Egy ilyen módon felépített beszélgetésnek mindenképp pozitív kisugárzása lesz, mert egyet értettünk, ráadásul úgy, hogy kezeltem az ő kifogásait.


Fontos tisztázni, hogy mik voltak a te saját kifogásaid.


Valószínű, hogy mikor téged először megszólítottak ezzel az üzlettel, akkor neked is voltak kifogásaid, és ez teljesen normális. Szánj egy kis időt arra, hogy ezeket megfogalmazd és válaszold is meg magadnak. Ha viszont még maradt benned kifogás, amit nem tudsz megválaszolni, javaslom, hogy gyorsan keresd meg a szponzorodat, és tisztázzátok ezeket a dolgokat, mert valószínű, hogy ezért nem működik az üzleted. Ha van kifogásod az üzlettel kapcsolatban, akkor ez az, ami téged gátol. Van valami, amit nem tudsz fölvállalni, amit szeretnél elrejteni a kommunikációdban. Ez mind lejön sajnos egy megbeszélés során. El szoktam mondani az érdeklődőmnek, hogy nekem is volt az elején kifogásom. Ez a termékek csomagolása és a csomagolás praktikussága volt. Szokták azt mondani, hogy:


,,Nem nagyon tetszetős a termékek csomagolási design-ja.”


Erre azt szoktam mondani, hogy: ,,Nagyon büszke vagyok erre a csomagolásra, mert ez is mutatja, hogy a DXN cégnek nem kell foglalkozni a külcsínnyel, mert a belső tartalom olyan erős és megfelelő.”

 

,,Nehezen lehet kibontani a DXN kávétasakokat”


Tapasztalataim szerint nagyon jól ki lehet bontani a csomagolást. A titka, hogy egyetlen egy határozott mozdulattal fentről lefelé és ne nézzünk rá mikor kibontjuk. ,,Ez egy nagyon tudatos koncepció a DXN cég részéről, hogy nehezen legyen kibontható a csomagolás, hiszen a cég érzékeltetni akarja, hogy milyen értékes a benne lévő tartalom, meg kell küzdeni érte. :)"

 

 

Nem nagy ügy kibontani a DXN pecsétviaszgombás kávét! ;)

 


A lehetőségekhez képest célszerű felkészülni a tárgyalópartnerből


Hogyan kell felkészülni?


Mivel üzleti tárgyalásról beszélünk, ezért én csak néhány pontra szoktam odafigyelni.:


Az egyik, hogy van-e MLM-es élménye, milyen kapcsolatban volt eddig a Multi-level Marketinggal, a másik, hogy aktív üzletépítő-e.


Más Multi-level Marketing cégekről én nem nyilvánítpk negatív vélemyényt


Itt fontosnak tartom megemlíteni, hogy szerintem a legtöbbet akkor tehetsz az üzleti sikeredért, ha más MLM cégekről nem nyilvánítasz negatív véleményt. Akkor is, ha tudod, hogy az egy pilótajáték, csak MLM köntösbe van csomagolva, akkor is, ha tudod, hogy az a termék nem jó, és nem azért, mert te DXN-es vagy, hanem mert konkrét információd van róla. Akkor se nyilváníts véleményt, ha tudod, hogy az a dolog átverés. Én mindig úgy szoktam mondani, hogy:


,,Biztos vagyok abban, hogy objektívan hoztál egy döntést és látod a te oldaladról, hogy miért kiváló cég az, amelyikben te vagy. Nem vagyok hiteles abban, hogy megítéljek egy másik céget, hiszen én a DXN-nél dolgozok. Azért dolgozok a DXN-nél, mert úgy ítéltem meg, hogy számomra ez a legmegfelelőbb és ez a legjobb."


Ha mégis negatívan kommunikálnék az ő cégéről, ezzel azt kommunikálnám, hogy ő nem jól látja a dolgokat, egy rossz döntést hozott. Ezzel agyon tudom vágni az egész tárgyalást, mert benne az marad meg, hogy én leszóltam az ő döntését és döntőképességét.


Mi lehet az illető ,,nyomógombja”?


Jó, ha tudok arról tájékozódni, hogy mi az, ami érdekes lehet neki ezzel az üzlettel kapcsolatban. Lehet a nyomógombja egy egészségügyi probléma, lehet, hogy egy profi üzletépítő, csak a régi cégétől meg kellett válnia, vagy egy online marketing szakember, orvos, természetgyógyász. Ez rögtön egy versenyelőnyt jelent neki ebben az üzletben.


Sajnos ma Magyarországon a legfontosabb nyomógomb az az, hogy van-e valami kényszer az életében. Akár az, hogy többet keressen, vagy a jelenlegi munkahelye nem elégíti ki az igényeit, nem csak anyagi oldalról. Ha van ilyenről információd, akkor szintén megelőző kifogáskezeléssel tudsz majd abba az irányba haladni.



Várható kifogások az MLM üzlettel kapcsolatban


Ezeket nem pontról pontra szedve, hanem egy történetbe, gondolatmenetbe beleillesztve kell kezelni természetesen a beszélgetés során. A kifogások, amikkel én a leggyakrabban találkoztam, a következők:



,,Rossz tapasztalataim vannak.”



Az első mondataim közt biztos szerepelnek a következők:


,,Az én tapasztalatom azt mutatja, hogy ha valakinek negatív tapasztalatai vannak az MLM üzlettel kapcsolatban, az nem abból fakad, hogy magával az MLM szisztémával nem ért egyet, hanem abból, hogy pénzt vesztett, vagy ő, vagy egy ismerőse. Én sem csatlakoztam volna egy olyan üzlethez, amivel pénzt lehet veszíteni. A DXN üzletben nem lehet pénzt veszíteni. Az egyetlen dolog, amit elveszíthet valaki, az a szabadideje, amit az üzletre fordított. A DXN MLM-ben időt lehet veszíteni, de pénzt nem.” Ennek következtében a cégről és az üzletről nincs semmilyen negatív tapasztalat vagy vélemény az interneten, mert nem ér benne senkit anyagi veszteség."


Ha így kezded a beszélgetést, akkor biztos, hogy már az elején egy hatalmas követ görgetsz el a sikeretek útjából, mert egyetértettél vele, hogy az MLM nem egy túl pozitív kicsengésű szó. A jelölted megnyugodhat, hogy nem kell semmit vennie, nincs kötelező drága kezdőcsomag vagy nagy összegű befektetés, amit ráadásul még otthon is tálalnia kéne valahogy. Egy nagy teher gördül le ezáltal a válláról.



Slideshare diavetítés-verzió: Megelőző kifogáskezelás a DXN gombás kávés hálózatépítésben:

(Kattints a képre!)

 

Hogyan kezeljük az MLM üzlet ellen irányuló kifogásokat még azelőtt, hogy kimondanák őket mások?

 

 

 

,,Nem ilyen típusú ember vagyok.”



Én tudatosan beépítem ezt is a tárgyalásomba:


,,Az emberek többségének még az is a problémája, hogy ők nem ilyen típusú emberek, akik föl tudnak építeni egy MLM üzletet.”


Ide is be lehet építeni egy pár sztorit. Azok a sztorik jók, amik nem műk. Nem az olyanok, amik az MLM tankönyvekben vannak, hogy: ,,A 21. század üzlete a wellness, mért nem jó munkahelyen dolgozni, stb. stb.


Lássuk be, az emberek nagy többsége egy munkahelyen dolgozik, és ez így van rendjén. Nekem az a célom, hogy ne dolgozzon ott, de nem fogom bírálni azért, mert ő munkahelyen, alkalmazottként dolgozik. Azért dolgozik ma valaki egy munkahelyen, mert vagy szeret ott dolgozni, és teljesen elégedett vagy azért, mert nem tud jobbat. Nyilvánvalóan ő is tudja, hogy jobb lenne a szabad élet, de még nem tudja rá a megoldást és én nem fogom őt minősíteni valami gagyi MLM-es dumával.


,,Nagyon sokan gondolják, hogy nem MLM-es típusú emberek, de mégis mindannyian hálózatot építünk, akkor is, ha nem vagyunk benne MLM üzletekben: ajánlunk bizonyos dolgokat, termékeket, szakembereket, szolgáltatásokat másoknak, amiket mi igénybe veszünk minden féle anyagi érdekeltség nélkül. Viszünk vevőt a kerékpárboltba, a fodrászhoz, az autószerelőhöz, a számítástechnikai szaküzletbe és így tovább.”


Érdemes itt is vigyázni, hogy ezt is lazán kezeljük, és nem menjen át az egész egy tipikus ,,MLM-es dumába”, mert akkor az emberek majd megint jönnek a szokásos klisékkel.


,,Nagyon sok olyan típusú emberrel találkoztam, akik nem ilyen típusú emberek. Én sem egy MLM típusú ember vagyok. Az lehet, viszont, hogy éppen szeret valaki email-t küldeni és szívesen használja a számítógépet, és ez az üzlet tud működni email kiküldéssel és online is.”


Nagyon fontos, hogy soha ne róla, hanem vagy magadról, vagy egy 3. személyről beszélj.



,,Más az érdeklődési köröm.”



,,Az emberek többségében nem fogalmazódik meg az, hogy érdekelje egy ilyen lehetőség. Nem is biztos, hogy a lehetőség kell, hogy érdekelje, hanem a lehetőség által nyújtott előnyök. Nagyon sokan azért vagyunk benne a DXN MLM üzletben, mert ez a lehetőség biztosít számunkra olyan előnyöket, ami miatt érdemes benne lenni. 

Én se úgy születtem, sőt, később sem fogalmazódott meg bennem az, hogy másokat egy üzleti lehetőségről vagy egy általam akkor még ismeretlen termékről tájékoztassak. Nekem sem ez volt az érdeklődési köröm."




,,Biztos, hogy működik, nem átverés?”



Én erre a kifogásra azt szoktam mondani, hogy:


,,Nagyon szerencsés vagyok, hogy egy olyan dologgal foglalkozhatok, amit nem rajtunk akartak kipróbálni. Több, mint 5 millió törzsvásárlója van a DXN termékeknek. A céget bárhol le lehet nyomozni az interneten, minden forgalmi és egyéb adata a rendelkezésünkre áll. Saját tulajdonú minden termőterület és gyár, amiben a termékeket előállítja. Számos, csak nagyon nehezen megszerezhető tanúsítvánnyal rendelkezik, amelyek nagyon magas követelménynek tesznek eleget.”



,,Nincsenek ismerőseim.”



,,Az emberek többségének az a problémája egy MLM üzlettel, hogy nem tudja, hogy kit szólítson meg. Pont itt akad el a legtöbb ember MLM-es karrierje, mikor azt mondja neki a szponzora, hogy írjon névlistát. Számomra nagyon vonzó volt az, hogy itt nem kell névlistát írni. Ha valaki akarja, akkor e helyett összeírhatja azokat az ismerőseit, akik kávéznak. Ha ezt sem akarja, ott van az internet nyújtotta számos lehetőség. Az a tapasztalat, hogyha bárki hozzáfog ahhoz, hogy összeírja a kávéfogyasztó ismerőseinek a nevét, akkor nem tudja befejezni, annyian vannak. Ez mindenkinek működik.”



,,Gyorsan pénzügyi megoldást keresek.”



A DXN-es kereseti lehetőségek felvázolása után ha valaki azt mondja, hogy ő már a jövő hónapban százezreket, milliókat akar keresni, akkor én erre a következőt szoktam mondani. Ez a szöveg sem biztos, hogy mindenkinek jól áll, fontos, hogy ne tűnjön nagyképűnek, mert igazából ez egy kicsit viccesebb megközelítése a dolognak. Lehet, hogy kicsit erős, lehet ezen finomítani, alakítani, mint ahogy a többi kifogáskezelése is természetesen:


,,Nagyon sokan a gyors megoldást keresik. A DXN nem egy ilyen üzlet. Próbálja ki, talál-e a problémájára gyors megoldást, és ha nem, akkor jöjjön vissza bátran, és elkezdhetünk egy kicsit lassabb, de nagyon biztos megoldáson dolgozni.” Ez nekem nagyon tetszik, szokták mondani, hogy: ,,Nem gyorsan kell meggazdagodni, hanem nagyon. :)"


Gyors megoldás a saját tapasztalataim szerint nem működik sem a sportban, sem a nyelvtanulásban, sem a testsúlycsökkentésben. Az emberek nagy többsége visszajön, miután megtapasztalja, hogy sajnos nincsenek gyors megoldások.


Nagyon jó az, ha valakit érdekelnek a számok és a kereseti lehetőségek, viszont fontos az, hogy tudják, hogy ezt itt nem lehet gyorsan elérni. A gyors kereseti lehetőségek (pilótajátékok/piramisok) azok előnytelenek azok számára, akiknek kínálják őket. Ennek következtében, miután rájönnek, arra, mibe is lettek belerángatva, egy életre megutálják azt az embert, aki ezt tette velük.



,,Drágának érzem a termékeket.”



Nem várom meg, amíg ezt kimondja.


,,Ha valaki megnézi ennek a kávénak az árát, akkor úgy tűnhet, hogy többe kerül, mint az a kávé, amit eddig fogyasztott. Érdemes megnézni, hogy hány százalék kávét tartalmaz a mi kávénk, érdemes megnézni azt, hogy az a kávé, amiért valaki eddig kevesebbet fizetett, hány százalék kávét tartalmaz. Érdemes visszaosztani, hogy mennyit fizet nálunk egy gramm kávéért és annál, amit eddig ivott. Ha még megnézzük, hogy a miénkben még benne van a DXN gyógygomba, aminek az ára nem azonos egy ízfokozó vagy egy színezék árával vagy a tulajdonságaival, akkor arra fog rájönni, hogy ez a kávé semmivel sem drágább, mint amit eddig fogyasztott.”



,,Nincs befektetni való pénzem.”



,,Sokan úgy gondolják, hogy ehhez pénz kell, és pedig nem is kevés. Mi egy olyan rendszert dolgozunk ki, amihez nem kell pénzt befektetni, hiszen ma Magyarországon sajnos 5000 forintot nem lehet befektetésnek nevezni. Ezért a regisztrációs díjért és az egy termékért cserébe az érdeklődő egy kulcsrakész üzletet kap egy ingyenes képzési rendszerrel. Számomra nagyon fontos, hogy egy olyan üzletet tudok kínálni az emberek számára, amihez befektetés nem, csak szabadidő kell és tanulni akarás ahhoz, hogy valaki sikeres legyen.”



,,Nagyon elfoglalt vagyok, nem tudom, hogy van-e erre időm.”



Ezt a kifogást azzal szoktam kezelni, hogy:



,,Ha megnézem azokat az embereket, akik sikeresek lettek a Ganoderma kávé üzletben, akkor egyetlen egy közös tulajdonságuk van: mindig volt idejük a DXN-re. Azoktól, akik azt mondják, nincs erre idejük, meg szoktam kérdezni, hogy ,,Mire nincs idejük?” Hiszen ezzel az ajánlattal általában csak az nem akar élni, aki nem akar semmit. Aki nem akar előrejutni akár anyagiakban, akár több szabadidő terén, annak nem kell, hogy ideje legyen rá. Ha viszont el akarja érni a céljait, akkor csináljon időt rá. Másképp nem megy, nem csak a DXN MLM-ben, a sportban sem például. Ha valakinek nincs valamilyen nagyon nyomós oka arra, amiért nincs ideje erre az üzletre, amellett, hogy többet akar az élettől, akkor nem lesz sikeres.”


Ha valakinek nincs ideje otthon képezni magát, részt venni egy web konferencián, akkor sem lesz sikeres. (Itt megjegyzem, hogy a webkonfokat felveszik és utólag is meghallgathatók, ha nem megfelelő élőben az időpontjuk. Akkor képzi magát vagy dolgozik az ember, mikor neki alkalmas. Csak akarni és csinálni kell! ;) )


Tehát ebben az üzletben akkor tud elérni bárki is eredményeket, ha szakít rá időt. Ez egy ,,munkás” üzlet, dolgozni kell benne.



,,Nem tudom megcsinálni.”




,,Nagyon sokan azt gondolják, hogy ők ezt nem tudják megcsinálni. Nem tudnak eladni, előadni, azt mondják, nincs jó megjelenésük, mert szerintük az kell hozzá. Szerintem pedig bárki meg tudja csinálni, mert bárki tud arról beszélni, hogy nekem jó volt ez és ez a DXN termék."


,,A nagy döntés nem az, hogy valaki csatlakozik a DXN-hez.

Az a nagy döntés, mikor eldönti, hogy csinálni is fogja az üzletet."


Sokan azt hiszik, hogy valami óriási döntést hoznak, mikor a DXN-hez csatlakoznak. Nem akkor hoznak óriási döntést, hanem akkor mikor eldöntik, hogy ezt csinálni is fogják. Sokan félreértik azt, hogy ezt nagyon át kellene gondolni, hiszen a történet nem szól semmi másról, csak arról, hogy hajlandóak-e kipróbálni egy másik kávét, amit DXN törzsvásárlói kóddal olcsóbban tudnak fogyasztani, és el tudják-e mondai azt, hogy ez a kávé nekik jó volt, teljesen természetesen, mindenféle görcs nélkül.  Tonk Emil egyik legkiválóbb gondolata teljes mértékben ide illik:


Minden megbeszéléshez úgy kell hozzáállni, hogy nincs vesztenivalóm. Akit megszólítok, eddig sem tőlem vásárolt, eddig sem az én hálózatomat építette. A legrosszabb, ami történhet, az az, hogy maximum ezután sem fogja. Tehát veszteség semmi esetre se fog érni.


Aki nem szeret tárgyalni élőben, mint például én sem, az azért szerintem a weboldala címét meg tudja adni másoknak, az email aláírásába bele tudja tenni, hogy csak egy példát említsek. De arra mindenki képes, amit alapból úgy is tenni szokott: hogy mások előtt kávézik. Nyilvánvalóan már DXN kávét fogyaszt, de úgy, hogy nem beszél róla, csak ha megkérdezik. Ezt akár fokozni is lehet, van egy módszer, ami akár durvának is tűnhet. A következő: ha valaki elmegy hozzá vendégségbe, és kávét kér, akkor főzzön neki egy hagyományosat, míg ő szépen kibontja előtte és bekeveri a kedvenc DXN Ganodermás kávéját. Megissza és nem szól semmit.  100%, hogy megkérdezi a vendég, hogy mit iszik, sőt, ő is fog kérni.


Ez egy nagyon ártatlan kis trükk, hiszen azt lehet mondani, ha megkérdi, hogy ő mér kap mást: ,,Tudom, hogy te a hagyományos kávét kedveled, de én már csak a DXN kávét iszom.”

Ezzel nem nyomultál, nem akartál senkit beszervezni, megkérdeztek és te válaszoltál. Fontos, hogy ne menj át ,,prezentáció-üzemmódba”, hanem arról beszélsz ,hogy te mér fogyasztod. Ilyen egyszerű. :)



Megoldási példák: fő a sok érdekes történet



Minél több történettel kell előadni a siker sztorikat hozzá hasonló emberekről. Fontos, hogy nem róla, hanem mindig valaki másról beszélek. Például, ha most saját magammal beszélnék, nagyjából ezt mondanám:


,,Képzeld el, volt egy srác, aki nagyon sokat számítógépezett, korábban sokat bulizott, de egy ideje nem nagyon járt társaságba, szinte a számítógépe volt a legjobb barátja, sőt még most is lehet, hogy az. Ennek ellenére lökte ki az emaileket, megtanult és megszeretett blogot szerkeszteni és adta fel az online apróhirdetéseket ezerrel és egy hihetetlenül nagy üzletet épített föl.”


Vagy egy másik, ami akár megint csak lehetnék én:


,,Volt olyan is, aki nem mert megszólalni mások előtt, nem mert prezentációt tartani, mert úgy érezte, nem hiteles. Az online hálózatépítés neki is megoldást jelentett, e mögé nagyon jól oda tudott bújni.”


Az első pozitív tapasztalatok után megjön a bátorága mindenkinek. Volt olyan is, aki azt mondta, hogy biztos, hogy ő nem fog bemutatót tartani, de miután bemutatók nélkül sikeres lett, mégis bátram megtartotta. De aki nem akar ezután sem, nem kötelező, mert működik e nélkül is.



Segítsünk neki, hogy meg tudja védeni a döntését otthon.



A beszélgetés végén érdemes egy összegzést tartani, hogy meg tudja védeni magát és a döntését. Én ezt a következőképpen teszem:


,,Az MLM üzlet általában úgy működik, hogy ha valaki találkozik egy számára szimpatikus emberrel, akitől elfogadja az információt, és tetszik neki, logikusnak tartja, akkor ez az érzés általában addig szokott tartani, míg ez az illető hazamegy. Otthon elmondja a feleségének, férjének, párjának, szüleinek, barátainak, hogy milyen fantasztikus lehetőséggel találkozott. Ők néhány perc alatt bebizonyítják neki, hogy semmi értelme ezzel foglalkozni, ez amúgy is egy ilyen MLM-es pilótajáték, egy átverés, és senki nem fog gombáskávét inni és még sorolhatnám. Ezért tartom fontosnak elmondani, hogy ő tudjon róla, hogy az MLM üzlet bizony így működik, és azok, akik ma sikeresek a DXN Ganoderma üzletben, hasonló reakciókat kaptak az elején. Itt megint megelőző kifogáskezelést végzek, és átállok a másik oldalra: ,,Teljesen igazuk van azoknak a családtagoknak és barátoknak, akik ezt mondják, mert ők egy valós tapasztalatból mondják, hiszen vagy ők, vagy valamelyik ismerősük az MLM-mel pénzt vesztett. Ők csak meg akarják védeni az embert attól, hogy őt veszteség és csalódás érje. Ez így van rendjén. Viszont ők nem ismerik még ezeket azt információkat.”



DXN MLM tények összegezve:



,,Ebben az üzletben nem lehet pénzt veszteni, akkor is csinálhatja valaki, ha nem MLM-es típusú ember, mert online is működik. Itt a képzés ingyenes, mert a DXN nem oktatási cég, hanem termékfogyasztói hálózatot építünk. Nem kell névlistát írni, mert mindenkinek végtelen számú kávéfogyasztó ismerőse van.”


,,Azok az emberek, akik a DXN kávé üzletben sikeresek lettek, emlékeztek ezekre a dolgokra, és azoknak a rokonaiknak és ismerőseiknek, akik teljesen jogosan és jó szándékkal megpróbálták őket megvédeni a csalódástól, elmondták ezeket a tényeket.”


Ez alapján a ,,muníció” alapján bárki meg tudja védeni magát. Ha ez kimarad, akkor jön majd egy nagyon mellébeszélős kifogás, vagy nem tudod elérni, mert otthon ,,megkapta a magáét”. De ne feledd:


Azzal sincs semmi baj, ha ez valakit most nem érdekel, mert ez nem az ő útja a jelen pillanatban.


Az itt olvasottakat-hallottakat mindenki építse be a saját habitusába úgy, hogy az ne legyen durva vagy visszataszító. Ha valaki úgy érzi, egy bizonyos szöveg nem áll jól neki, nem illik az ő egyéniségéhez, változtassa meg, hagyja ki. Nagyon fontos, hogy az egész beszélgetésből lejöjjön az illető határozottsága, és bárki lehet határozott, akár egy teljesen kezdő is, akinek nincs már kifogása, tudja, hogy itt semmit nem kell ,,csúsztatni, 100%-ig látja, hogy miért van ebben az üzletben.


 A természetességre kell törekedni, és egy idő után az egész teljesen azzá is válik, tényleg úgy, hogy bármikor úgy el tud valaki beszélgetni a DXN üzletről, mintha csak egy kosármeccset tárgyalnának ki éppen a haverokkal. Teljesen lazán az attitűdöd részévé válik, hiszen nincs semmi veszteni valód.


Ezt persze gyakorolni kell előtte, élesben is, és utána érdemes kielemezni, mit és hogyan sikerült megvalósítani. Először lehet csak pár kifogás kezelésével kezdeni, és később beleépíteni mindig egy újabbat.


Gratulálok, ha eddig eljutottál az olvasásban! :)


Ez alapján meg van benned a hálózatépítéshez szükséges kitartás!


Ha még van kifogásod és kérdésed, amit ebben a blog bejegyzésben, a honlapomon vagy hírlevelemben nem találtál választ, írj nekem egy email-t ide: kavekiraly.hu@gmail.com, és szívesen segítek. 

DXN Facebook Share Megosztás Facebook-on